Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بوگاتی خودرویی را طراحی کرده است که  فقط برای پیست است که احتمالاً یکی از بهترین خودروهای تولیدی این کارخانه خودروسازی خواهد بود. هنگامی که بوگاتی در پایان ماه اکتبر برای اولین بار خودرو جدید خود که به نام بولید است را به نمایش گذاشت، تردیدی وجود نداشت که این خودرو یکی از بهترین هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوگاتی بیش از یک قرن است که اعتبار دارد و اکنون برای اینکه اعتبار خود را تایید کند، نگاه دقیق تری به خودرو  Shmee۱۵۰  بولید کرده است. در بولید، بدون محدودیت به لطف تعداد زیادی تغییر که شامل شارژر‌های جدید توربو و تنظیم میزان سوخت مسابقه ۱۱۰ اکتان است، ۱۸۲۵ اسب بخار  نیرو تولید می‌کند.

پلت فرم Chiron از بین می‌رود و با فیبر‌های کربنی، تیتانیوم و هر چیزی که می‌تواند باعث کاهش وزن شود، افزایش می‌یابد. به همین ترتیب، وزن بولید تقریباً ۱۲۴۰ کیلوگرم است. گفته می‌شود بدنه مسابقه‌ای رادیکال آن همان نوع downforce است که در اتومبیل‌های فرمول ۱ ایجاد می‌کند.

بوگاتی می‌گوید در ۳ دقیقه و ۷.۱ ثانیه در لمانز دور خواهد زد. این سرعت تقریباً سریعتر از پورشه ۹۱۹ هیبرید EVO است که رکورد مطلق "Ring" را در ۵ دقیقه ۱۹.۵ ثانیه ثبت می‌کند. با این وجود یک موفقیت مهم وجود دارد. در حالی که در بیانیه مطبوعاتی بوگاتی به طور خاص بیان می‌شود که بولید واقعی است، اما ظاهراً هنوز هیچ آهنگ تولیدی برای آن زده نشده است.

هم سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این خودرو، ۲/۱۷ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومتربرساعت، ۴/۳۶ ثانیه خواهد بود. براساس اظهارات رسمی شرکت سازنده، تست‌های عملی بوگاتی بولید هنوز در شرایط واقعی انجام نشده و حتی زمان ۷/۳۷ ثانیه برای سرعت‌گیری صفر تا ۳۰۰ کیلومتربرساعت، از شبیه‌سازی نرم‌افزاری به‌دست آمده است. بوگاتی ادعا می‌کند که بولید، ۱۲ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۴۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید.

مهم‌ترین تفاوت بولید با دیگر محصولات مدرن بوگاتی، توجه ویژه به مشخصه‌های مورد نیاز برای رانندگی در پیست و حذف امکانات لوکس است. ارتفاع سقف این مدل از سطح زمین، ۹۹۵ میلی‌متر خواهد بود که نسبت به شیرون، ۳۰ سانتی‌متر کوتاه‌تر است. حالت X شکل چراغ‌های جلو و عقب نیز، در میان خودرو‌های جاده‌ای دنیا نظیر ندارد.

در اطلاعیه بوگاتی، ارقام شبیه سازی شده است، اما اگر آمار قدرت، وزن و افت نیرو دقیق باشد، مطمئناً این قابلیت را دارد که مدال طلا در مسابقات درا کسب کند. شاید سوال بزرگتر این باشد که آیا کسی در خارج از بوگاتی فرصتی برای مالکیت یک بولید خواهد داشت؟ این شرکت در حال حاضر فقط یک اتومبیل دارد، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا یک پروژه یکباره باقی می‌ماند یا به تعداد بسیار محدودی برای فروش ارائه می‌شود، وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «۱۱ آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد»، «برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه»، «اگه هوشت بالاتر از حد متوسطه ۱۱ ثانیه‌ای بز رو در گله‌ی گوسفند پیدا کن» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی عناوین کلیک کنید

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه

اگه هوشت بالاتر از حد متوسطه ۱۱ ثانیه‌ای بز رو در گله‌ی گوسفند پیدا کن

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

۱۱ آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟