Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت:  یکی از راه‌های شناخت بزرگان و خواص بی‌بصیرت، شناخت دوستان، آشنایان و همفکران آن‌هاست زیرا گفتار، نوشتار و رفتار یک شخصیت برگرفته از اطرافیان او است.

وی تصریح کرد: گاهی به خواص دسترسی نداریم اما به اطرافیان آنها دسترسی داریم و از روی رفتار و گفتار این اطرافیان می‌توانیم به شناخت آن شخصیت پی ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه جیرفت بیان داشت: باطن زندگی خودتان را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنید زیرا در هر زندگی، نوعی از مشکلات وجود دارد.

وی اظهار داشت: دیدن امام زمان توفیق بزرگی است، اما ارزش نیست، زیرا شمر هم امام زمان خود را دید و مهم آن است که امام زمان کسی را ببیند. مانند حُر که امام حسین (ع) او را دید.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان قاطع باشیم گفت: خدای متعال در قرآن، زندگی حضرت ابراهیم را به عنوان اسوه معرفی می‌کند زیرا ابراهیم (ع) و یارانش در برخورد با دشمنان قاطع بودند و به آنها می‌گفتند که ما از شما برائت می‌جوییم و بین ما و شما دشمنی و بغض وجود دارد مگر این که شما ایمان بیاورید.

وی تاکید کرد: خشم در مقابل دشمن، مقدس است و امام علی (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند کسی که دندان خشم را به خاطر خدا تیز کند، بر سردمداران کفر قدرت پیدا می‌کند.

امام‌جمعه جیرفت بیان داشت: صهیونیست، مغز متفکر دولت آمریکا است و یهود، دولت اسلامی را هدف قرار داده است و هدف آن‌ها از آوردن بایدِن به جای ترامپ آن است که قدرت منطقه‌ای ایران را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که دست به ترور شهید محسن فخری‌زاده زدند در واقع از جریان انقلابی می‌ترسند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بیان اینکه آخرین سفیر آمریکا در ایران پنج خواسته داشت تصریح کرد: نخست اینکه پروتکل‌های سازمان ملل، فقط کشورهایی را می‌پذیرد که یک رییس دارند ولی شما در کشورتان یک نهاد غیر پاسخگو بنام ولایت فقیه دارید.

وی افزود: خواسته بعدی سفیر آمریکا این بود که شورای نگهبان باید حذف شود، در همه دنیا برای حفاظت از کشور یک ارتش وجود دارد ولی شما هم ارتش و هم سپاه دارید که سپاه باید حذف شود و بعد اینکه همه دنیا به دنبال آزادی است ولی در کشور ایران حجاب وجود دارد که حجاب باید حذف شود و آخرین خواسته آخرین سفیر آمریکا در ایران این بود که ایران، اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

خطیب جمعه جیرفت بیان داشت: تحریم در دوران غیبت، تمرینی است برای صبح ظهور، پس باید قوی شویم تا برای صبح ظهور آماده باشیم.

امام‌جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم مردم جیرفت و جنوب استان کرمان، موضوع انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود است که در این موضوع چند نکته وجود دارد.

وی اضافه کرد: نخست آنکه مسئولان باید بدانند که این مردم احترام دارند و انسان‌های با فهم و شعوری هستند. این مردم پای آرمان‌های انقلاب، شهید تقدیم کرده‌اند و امروز از مدیران سوال دارند که آیا این طرح به مصلحت آنها است یا نه؟ پس بیایید با مردم، صادقانه صحبت کنید.

 حجت‌الاسلام سعادت‌فر ادامه داد: نکته بعدی، مطالبه مردم از صدا و سیما بوده که رسالت آن روشنگری و مطالبه‌گری است و مردم جنوب کرمان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر درخواست دارند که جلسات روشنگرانه در صدا و سیما برگزار شود.

وی تصریح کرد: مطالبه بعدی مردم از نمایندگان منطقه جازموریان است و می‌خواهیم یک گروه حقیقت‌یاب با محوریت نمایندگان مجلس تشکیل و نتیجه را به مردم اطلاع رسانی کنند.

امام‌جمعه جیرفت اظهار داشت: مطالبه دیگر مردم از قوه قضائیه است که به این طرح ورود کند و اگر در این طرح، هزینه‌ بودجه، درست و به‌جا بوده اطلاع‌رسانی شود و اگر در اجرای این طرح، بودجه و بیت‌المال حیف و میل شده است با متخلفان برخورد قاطع و قانونی شود.

برچسب‌ها کرمان جیرفت خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جیرفت خطبه ها کرمان جیرفت خطبه ها اخبار کنکور امام جمعه جیرفت حجت الاسلام سعادت فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کد خبر 849521 منبع: ایسنا برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود