Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:59:55 GMT

سرنوشت بسکتبال ایران به دوحه گره خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۷۴۱۶

سرنوشت بسکتبال ایران به دوحه گره خورد

پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا در گروه ایران بازهم به میزبانی شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران و خیلی دیگر از تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی کاپ آسیا به دلیل محدودیت‌هایی که کرونا به وجود آورده، از میزبانی محروم شدند. شاید همین مساله، یکی از دلایل شکست غیرمنتظره ایران برابر سوریه بود که در پنجره دوم این رقابت‌ها رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که پیروزی سخت برابر عربستان و شکست مقابل سوریه و البته حاشیه‌های فراوان، دستاورد تیم ملی ایران از سفر به قطر بود؛ حالا دوباره کنفدراسیون بسکتبال آسیا رای به برگزاری بازی‌های گروه E که ایران هم در آن حضور دارد، به میزبانی قطر داده است.


بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال ایران باید در پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا به میزبانی دوحه به مصاف قطر و عربستان برود. پنجره سوم دیدارهای انتخابی کاپ آسیا 2021 از 30 بهمن تا 3 اسفند 99 بگرزار خواهد شد و باید دید شاهین‌طبع چه برنامه‌ای برای کسب حداقل یک برد و قطعی کردن صعود ایران خواهد داشت.

تیم ملی بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بسکتبال انتخابی کاپ آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک