Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گهر زمین با هدایت بهداد سلیمی توانست قهرمان دور رفت لیگ برتر وزنه برداری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین روز از دور رفت لیگ برتر با برگزاری رقابتهای سه وزن پایانی برگزار شد. در رقابتهای سه وزن دوم جذابترین مسابقه در وزن 109 کیلوگرم برگزار شد که کیا قدمی توانست در یک رقابت حساس اول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی هاشمی قهرمان سابق جهان در این وزن پایین تر از حد انتظار ظاهر شد و با رکوردهایی که به ثبت رساند، حتی نتوانست دوم شود و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در فوق سنگین هم مطابق انتظارات علی داوودی در جایگاه نخست ایستاد.   در پایان رقابتهای روز سوم صدرنشین قهرمان دور رفت نیز مشخص شد. دو  تیم گهر زمین سیرجان و فولاد رقابت نزدیکی با هم داشتند که تیم گهر زمین با هدایت بهداد سلیمی توانست با اختلاف سه امتیاز اول شود. میزبان مسابقات یعنی فولاد با هدایت وحید رشیدی در جای دوم ایستاد.   نتایج روز سوم به شرح زیر است: *دسته ۱۰۲ کیلوگرم ۱-امیر حقوقی از ملی حفاری: ۱۶۴ یک ضرب، ۲۰۵ دوضرب و ۳۶۹ کیلوگرم ۲-عارف خاکی از پدافند هوایی: ۱۶۶ یک ضرب، ۲۰۲ دوضرب و ۳۶۸ کیلوگرم ۳-رحمان اورامه از فولاد: ۱۵۳ یک ضرب، ۱۹۶ دوضرب و ۳۴۹ کیلوگرم   *دسته ۱۰۹ کیلوگرم ۱-کیا قدمی از گوهر زمین:۱۸۰ یکضرب ۲۳۰ دوضرب و مجموع ۴۱۰ کیلوگرم ۲-رسول معتمدی از ملی حفاری: ۱۷۸ یکضرب ۲۲۰ دوضرب و مجموع ۳۹۸ کیلوگرم ۳-علی هاشمی از فولاد: ۱۷۶ یکضرب ۲۱۸ دوضرب و مجموع ۳۹۴ کیلوگرم   *دسته ۱۰۹+کیلوگرم ۱-علی داوودی از فولاد: ۲۰۵ یکضرب ۲۴۰ دوضرب و مجموع ۴۴۵ کیلوگرم ۲-رضا روحی از فولاد: ۱۷۸ یکضرب ۲۲۳ دوضرب و مجموع ۴۰۱ کیلوگرم ۳-آیت شریفی از گوهرزمین: ۱۷۷ یکضرب ۲۲۲ دوضرب و مجموع ۳۹۹ کیلوگرم   نتیجه تیمی دور رفت به شرح زیر است: ۱-گهر زمین سیرجان ۷۶۰ امتیاز(۱۰ وزنه بردار) ۲-فولاد ۷۵۷ امتیاز(۱۰ وزنه بردار) ۳-ملی حفاری ۷۴۰ امتیاز(۱۰ وزنه بردار) ۴-نیروی زمینی ۶۳۳ امتیاز(۱۰ وزنه بردار) ۵-پدافند هوایی ۶۲۸ امتیاز(۱۰ وزنه بردار)  ۶-عقاب نیروی هوایی ۶۰۲ امتیاز(۱۰ وزنه بردار) ۷-مناطق نفت خیز جنوب ۵۲۵ امتیاز(۹ وزنه بردار) ۸-نفت اهواز ۶۵ امتیاز(۱ وزنه بردار) انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: دوضرب و مجموع گهر زمین امتیاز ۱ دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید