Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌‌ «رابرت ردفیلد» رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا روز جمعه هشدار داد طی روزهای آینده شمار موارد فوت در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور از شمار قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر بیشتر خواهد بود.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، ردفیلد گفت: «در چارچوبی زمانی قرار داریم که طبق آن ظرف ۶۰ تا ۹۰ روز آینده مرگ‌ومیر روزانه‌ای بیشتر از حادثه یازده سپتامبر یا حمله پرل هاربر خواهیم داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک آمریکایی درخصوص موارد ابتلا به ویروس کرونا نیز گفت: «واقعیت این است که تأیید واکسن کرونا در این هفته قرار نیست واقعاً اثری فکر می‌کنید را تا ۶۰ روز آینده نشان دهد».

ردفیلد تأکید کرد، تا زمانی که واکسن کرونا در معرض همه مردم قرار می‌گیرد، اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه را دوبرابر قبل رعایت شوند.

او با انتقاد از عملکرد دولت آمریکا در قبال مهار این بیماری گفت: «آنچه فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر انجام دهیم تداوم در پیام‌رسانی در میان تمام مردم و نه فقط سیاست‌مداران و فرمانداران درباره لزوم زدن ماسک بود».

ردفیلد افزود:‌ «بسیار ناامیدکننده است که فرماندارانی داریم که احساس می‌کنند ماسک اثری ندارد».

در حملات تروریستی یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱، حدود ۲۹۰۰ شهروند آمریکایی جان خود را از دست دادند. در حمله هواپیماهای ژاپنی به پرل هاربر آمریکا در خلال جنگ جهانی دوم نیز حدود ۲۴۰۰ آمریکایی جان خود را از دست داده بودند. این در حالی است که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا، روز چهارشنبه به رقم بی‌سابقه ۳۰۵۴ نفر رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آمریکا مرگ بیماری یازده سپتامبر پرل هاربر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا