Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:36:28 GMT

توپی که سه ساعت زمین را لمس نکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۷۸۳۵

توپی که سه ساعت زمین را لمس نکرد

«پیام نظر» عصر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ثبت رکورد از ساعت ۱۲ به همت فدراسیون و کمیته ثبت هیات همگانی استان و اداره ورزش و جوانان اسلامشهردر ورزشگاه ۷ هزار نفری شهید قاسم سلیمانی شهرستان برگزار شد.

نظر اضافه کرد: میرزایی توانست در مدت ۳ ساعت به صورت ممتد مسیری به طول ۵ کیلومتر را در این استادیوم برای نخستین بار به سمت عقب روپایی زده و نام خود را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پیش از این هیچ ورزشکاری نتوانسته بود با ضربه زدن به توپ(روپایی) در حرکت رو به عقب نام خود را در کتاب ثبت رکوردهای کشور درج کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: این منطقه یکی از پر پتانسیل ترین مناطق استان در ورزش قهرمانی و همگانی محسوب می‌شود که ورزشکارانش توانسته‌اند در رشته‌های مختلف مدال‌های ارزشمندی را در عرصه بین المللی برای کشورمان به ارمغان آورند.

گفتنی‌ است میرزایی که ۱۸ سال سن دارد برای ثبت این رکورد به مدت یک سال تمرینات انفرادی و بدنسازی خود را توسط پدر و مربیانش سپری کرده‌است.

همچنین ۲ ماه نیز تمرینات روپایی خود را با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر سپری کرد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کتاب رکوردهای گینس اسلامشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کتاب رکوردهای گینس اسلامشهر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کتاب رکوردهای گینس اسلامشهر اخبار کنکور ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس