Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:29:30 GMT

ژنراتورسازی خرم‌آباد فعال شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۸۱۴۴

ژنراتورسازی خرم‌آباد فعال شود

اسد عبدالهی روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: ژنراتورسازی در محل سابق شرکت پوشاک لرستان متعلق به بخش خصوصی است که طی سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ تسهیلاتی حدود چهار میلیارد تومان در بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از بانک صنعت و معدن دریافت نموده است.

وی افزود: علیرغم دریافت کامل تسهیلات شرکت قادر به تولید تجاری ژنراتور نگردیده و صرفا تا سال ۱۳۸۸ اقدام به تعمیر برخی ژنراتورهای سایرکارخانه ها نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی تصریح کرد: علیرغم معوق شدن تسهیلات شرکت و غیر فعال بودن آن بانک صنعت و معدن براساس مصوبات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانی و سایر مراجع نسبت به اعطای فرصت به منظور راه اندازی مجدد کارخانه نموده که متاسفانه مدیریت شرکت هیچ گونه اقدامی در زمینه فعال نمودن شرکت ننموده است.

وی تاکید کرد: نهایت در سال ۱۳۹۶ بانک پس از پرداخت کلیه بدهی های تامین اجتماعی و مطالبات کارگری شرکت اقدام به تملیک محل اجرای طرح نموده است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان ادامه داد: علیرغم تملیک توسط بانک و ارزش واقعی کارخانه در حدود ۵۰ میلیارد تومان بانک با اقاله کارخانه توسط مدیران شرکت و عودت مجدد صرفا در قبال واریز ۲۵ میلیارد تومان بدهی های بانک موافقت کرده و مزایده شرکت را متوقف نموده است.

 عبدالهی اظهارداشت: منتظر فعال شدن شرکت هستیم و بحث های همچون فروش برای تغییر کاربری بی پایه و اساس است چرا که کاربری آن صنعتی است.

برچسب‌ها استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!