Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان آخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی و بهسازی در کوی منبع آب و حصیرآباد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز که، اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیماتی که گرفته شد، با تشکیل قرارگاه نبی اکرم و با یاد شهید سردار سلیمانی، در منبع آب کارهای خوبی انجام شده است، البته این کارها تکمیل نشده و همچنان در حال انجام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این خصوص، دستگاه‌هایی مانند سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اداره‌کل مدیریت بحران، دادگستری، نفت، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، نیشکر، فولاد خوزستان و گروه‌های جهادی، همگی پای کار آمدند و در تعمیر منازل و آسفالت معابر و برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه بود و خطرناک و خطرساز بودند، دست به دست هم دادند و اکنون یک رضایت نسبی ایجاد شده است و کار، خوب پیش رفته است.

استاندار خوزستان افزود: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان این منطقه را نیز در دستور کار داریم و اکنون با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است اما تا آن زمان، کارهایی باید در منطقه انجام شود که در این مورد، کار دارد پیش می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان در پایان بیان کرد: در کوی آل صافی و مناطق اطراف آن نیز کار شروع شده و امروز استارت زدیم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها این کار انجام شود و در تامین منابع مالی آن نیز کمک خواهیم کرد که حداقل‌های زندگی و شرایط زیست را برای ساکنان این مناطق فراهم کنیم تا کار اساسی انجام شود و اکنون نیز در این شرایط سخت، ساکنان این مناطق که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، تعلق خاطرشان حفظ شود و این رابطه دو طرفه بین مردم و نظام مردمی، مستحکم‌تر شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهسازی استانداری خوزستان برنا خوزستان کوی منبع آب اهواز کوی ال صافی منبع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند