Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@12:26:41 GMT

تجاوز گروهی ستاره فوتبال تأیید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۸۵۰۲

تجاوز گروهی ستاره فوتبال تأیید شد

دادگاهی در ایتالیا محکومیت روبینیو مهاجم سابق تیم فوتبال میلان به حبس ۹ ساله به‌عنوان مجازات شراکت او در جرم تعرض گروهی به یک زن در ایتالیا را تأیید کرد.

این حادثه روز ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ در باشگاهی شبانه در شهر میلان رخ داد، زمانی که روبینیو و چند فرد دیگر به یک زن ۲۲ ساله تعرض کردند.

پس از آن ماجرا هم روبینیو و هم دوست او ریکاردو فالکو، مجرم شناخته و هر یک از آن‌ها به ۹ سال حبس محکوم شدند که نسبت به آن حکم اعتراض کردند، اما دیوان عالی کشور ایتالیا نیز این حکم را روز گذشته تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکم اولیه آن‌ها علاوه بر حبس ۹ ساله، پرداخت جریمه نقدی ۶۰ هزار یورویی از سوی هر کدام‌شان به قربانی را نیز شامل می‌شود.

در مجموع شش نفر در آن حادثه دست داشتند، اما چهار نفر از آن‌ها هنوز شناسایی نشده‌اند و دادگاه قادر به تشخیص هویت آن‌ها نبوده است.

سیستم قضایی ایتالیا چهار سطح دارد و بنابراین روبینیو هنوز این شانس را دارد که نسبت به حکم خود فرجام‌خواهی و از رفتن پشت میله‌های زندان نجات پیدا کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تجاوز میلان تعرض گروهی ایتالیا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!