Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدنژاد از توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی به همت قرارگاه فرهنگی سید سجاد خلیلی در بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها در سالروز تولد شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی و روزهای بعد از آن در بین مردم توزیع شد.

«فاطمه محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و شهدای مدافع حرم ما حق بزرگی بر ما دارند و نباید از یاد بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر افزود: شهید سید سجاد خلیلی متولد 15 آذرماه است و مراسم تولید شهید سید سجاد خلیلی با رعایت پروتکل بهداشتی در مزار این شهید مدافع حرم برگزار شد و بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در بین مردم در روز تولد و روزهای بعد از آن توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: بسته های فرهنگی و بهداشتی توزیع شده در بین مردم توسط قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر شامل ماسک، کتاب دعا، عکس شهید، میوه و... بوده است.

محمدنژاد از توزیع 200 بسته فرهنگی و بهداشتی به همت قرارگاه فرهنگی سید سجاد خلیلی در بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها در سالروز تولد شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی و روزهای بعد از آن در بین مردم توزیع شد.

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر یادآور شد: همزمان با سالروز شهادت سید سجاد خلیلی مدافع حرم بهشهری در سوریه، ختم زیارت عاشورا در فضای مجازی  برگزار شد که 51 زیارت عاشورا ختم شد.

شهید سید سجاد خلیلی از شهدای مدافع حرم سوریه در بهشهر است که در ۱۵ آذر ماه ۱۳۷۰ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود؛سيد سجاد در 1 آبان ماه  سال 1389 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى شد و به عضويت سپاه درآمد. سيد سجاد با اينكه سن كمى داشت ولى مردى دلير و شجاع بود.

 

براى دومین بار به سوريه اعزام مى شود كه در حين عملياتى ويژه در درگیری با داعش در جنوب سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 مفقودالاثر مى شود. همرزمانش از نحوه ى شهادت سيد سجاد اينگونه مى گويند كه دو نفر از همرزمان سيد سجاد زخمى شده بودند و سيد سجاد براى نجات آنها ميرود كه از ناحيه پهلو دچار جراحت شديد مى شود و به دست داعش هاى ملعون اسير مى شود و مفقودالاثر مى شود.

 

در اعياد مبارك بزرگ قربان تا غدير در سال 97 هديه الهى به مردم شريف مازندران اينگونه رقم خورد كه پيكر شهيد «سيد سجاد خليلى» به همراه پيكر سردار شهيد «سيد جلال حبيب الله پور» پس از گذشت چند سال دورى و چشم انتظارى شناسايى شد و به وطن بازگشت و طی تشییع باشکوهی در بهشت فاطمه(س) بهشهر آرام گرفت.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های فرهنگی بهشهر فرهنگی و بهداشتی بین مردم مدافع حرم سید سجاد توزیع شد مى شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس