Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در آستانه اعزام پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اردوی این تیم حضور پیدا کرد

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه بیست و سوم آذر ماه برای برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا عازم قطر خواهد شد.

سرخ‌پوشان با توجه به شرایط کرونایی موجود از هفته گذشته اردوی خود را برای این دیدار آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همراه مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شدند و برای آن‌ها در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی‌موفقیت کردند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در بخشی از صحبت‌هایش پیام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری را برای سرخ‌پوشان ابلاغ کرد و برای آنها برای قهرمانی در آسیا دعا کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که روز ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده منطقه شرق خواهد رفت.

پرسپولیس فردا از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی در هفته ششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت.

کد خبر 460838

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرخ پوشان باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان پیام رئیس جمهور اردوی پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران