Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا رسما سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۰ جهان و دریافت جایزه موصوم به The Best را اعلام کرد که کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امسال فیفا بر خلاف فرانس فوتبال راسم بهترین های سال را برگزار خواهد کرد و ساعتی قبل نامزدهای نهایی جوایز فوتبالی فیفا در سال ۲۰۲۰ اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام نام همه برندگان در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۷ آذر) صورت می گیرد. به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای دریافت این جایزه برخوردار باشد و البته مسی و رونالدو به صورت سنتی در بین نامزدهای دریافت جایزه حضور دارند.

همچنین در بخش بهترین سرمربی سال نیز احتمالا این عنوان به هانسی فلیک خواهد رسید، زیرا او روی نیمکت بایرن مونبیخ موفق به فتح سه گانه شد. حضور مارچلو بیلسا، تئوریسین و سرمربی باتجربه لیدزیونایتد در بین سه نامزد نهایی نیز از نکات جالب بوده است.

نامزدهای بهترین بازیکن مرد جهان در سال ۲۰۲۰:

کریستیانو رونالدو (پرتغال/ یوونتوس)

رابرت لواندوفسکی (لهستان / بایرن مونیخ)

لیونل مسی (آرژانتین / بارسلونا)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو لواندوفسکی مسی جایزه The Best رونالدو کریستیانو رونالدو لواندوفسکی لیونل مسی مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک