Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی خواستار واکنش عزتمندانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به اظهارات مداخله جویان رئیس جمهور ترکیه شد.

حسین اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اظهارات عجیب و نسنجیده رجب طیب اردوغان عدم هوشمندی سیاسی و رویاپردازی او را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردوغان با حضور در رژه باکو در کنار رئیس جمهور آذربایجان به دنبال تحقیر ملت ارمنستان و رویاپردازی برای تشکیل حکومت عثمانی بود، افزود: شعری را که اردوغان با مضمون جدایی طلبی تبریز و دیگر مناطق آذری زبان عزیز ایران اسلامی به زبان راند در بهترین حالت نشان گر ضعف اطلاعات و ادبیات این سیاستمدار است و به نوعی اتفاقات و اظهارات مداخله جویانه و به دور از تعقلی را رقم زد.

اسداللهی بیان کرد: به جناب اردوغان پیشنهاد می‌کنیم سرنوشت صدام حسین در طول ۸ سال دفاع مقدس و پایان کار او و هم چنین سرنوشت شوم ابالفضل ایلچی بیگ رییس جمهور فراری اسبق آذربایجان را مرور کند. اردوغان گویا فراموش کرده که در حین کودتا در ترکیه کدام کشور همسایه به دادش رسید و او را نجات داد. علی الظاهر اردوغان هنوز نفهمیده است که نباید یک ایرانی را تهدید کند؛ اما جالب‌تر اقدامات علیف ست، او و پدرش که همیشه در مناقشات قره باغ بدهکار انقلاب اسلامی ایران هستند باید بداند که حکومتش با این اتفاقات طولی نمی‌کشد. لازم است به این رییس جمهور ترکیه و آذربایجان گفت و فهماند آذربایجان‌اویاخدی انقلابا دایاخدی!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی گفت: سبای از اظهارات سخفیانه اردوغان و علیف باید به دنبال ریشه این اظهارات باشیم. سوال این است که چه اتفاقی رقم خورده که شخصی مانند اردوغان در رابطه با کشوری که داعش را نابود کرده و در هشت سال دفاع مقدس نه تنها در برابر عراق بلکه بلوک غرب و شرق پیروز شده از آن ادبیات سخیف استفاده می‌کند. قطعا و یقینا باید به واکنش‌ها و رویکرد جناب رییس جمهور و وزیر امور خارجه توجه کرد که به بهانه‌ی تله تنش و از بین نرفتن کورسوی امیدشان برای مذاکره با بایدن از انتقام و واکنش سخت در برابر شهادت دانشمندان و سردار آسمانی مان دست روی دست گذاشتند.

اسداللهی اظهار کرد: آقایان بعد از هفت سال که گلابی‌ها برجام را چشیدیم و بارش ابر برجام را دیدیم و مشکل آب تهران هم به برکت برجام حل شد! باز هم در این هفت ماه باقی مانده شوخی تلخی می‌کنند و باز هم حل مشکلات را از مجرای دیپلماسی ذلیلانه‌ی خود میدانند. به هر روی ما از رییس جمهور و وزیر امور خارجه خواستاریم حداقل یک بار عزتمندانه واکنش بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین اسداللهی بسیج دانشجویی رجب طیب اردوغان رژه باکو جدایی طلبان جنگ افروزی ترکیه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی

به گزارش صدای ایران از آنادولی،​​​​​​​فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره فلسطین گفت در برابر مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا وحشت‌زده شده است.

آلبانزه در حساب ایکس خود با باز نشر تصاویر مربوط به مداخله شدید پلیس علیه دانشجویان حامی فلسطین با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی توسط یک کشور خارجی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت تا آنجا که ممکن است یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: "اجازه دهید نسل‌کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

دیگر خبرها

  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است