Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چهار نفر از عاملان درگیری مسلحانه و تیراندازی با سلاح شکاری که پنجشنبه در مرکز شهر خلخال باعث اخلال در نظم و آرامش شده بودند، توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر شدند.

عاملان تیراندازی در خلخال دستگیر شدند

آرش جعفری دادستان عمومی و انقلاب خلخال  گفت: به محض دریافت گزارش پلیس ۱۱۰ از تیراندازی در میدان معلم و جانبازان شهر خلخال، فرماندهی انتظامی و اداره اطلاعات وارد عمل شده و موفق به شناسایی محل اختفای عاملان بروز درگیری و حادثه تیراندازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای درگیری مسلحانه در خلخال

وی در توضیح این حادثه گفت: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ۲ خودرو نیمه شب اقدام به کورس و مسابقه رانندگی در خیابان‌های مرکزی شهر خلخال کرده و تداوم این اقدام منجر به درگیری لفظی، درگیری فیزیکی و در نتیجه شلیک گلوله از اسلحه شکاری شد.
جعفری اضافه کرد: در این حادثه سه شرنشین خودروی غیر بومی در خلخال در پی درگیری با راننده یک خودرو بومی ، اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو در میدان معلم و جانبازان شهر خلخال کرده و سپس از محل حادثه متواری شدند.
وی با بیان اینکه عاملان حادثه تیراندازی که موجب ترس وحشت اهالی محل شده بودند جوانان ۲۰ تا ۲۳ ساله هستند، اظهار کرد: هر چهار سرنشین این 2 خودرو دستگیر شده‌اند.
وی گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و جوانان مخل نظم و آرامش شهر نیز فاقد سابقه کیفری نداشتند.
دادستان خلخال با اشاره به اینکه اسلحه تیراندازی شده در این حادثه فاقد مجوز حمل و غیر مجاز است، افزود: کورس و مسابقه رانندگی بین راننده ۲ خودرو علت اصلی شروع این درگیری و تیراندازی بوده است.

رسیدگی به پرونده در جلسه فوق العاده

جعفری گفت :پس از دستگیری عاملان حادثه، جلسه فوق العاده رسیدگی به پرونده متهمان روز جمعه در دادستانی تشکیل و پس از تحقیقات صورت گرفته از راننده و سرنشینان خودروها سه نفر از متهمان مجرم شناخته شده و روانه زندان شدند و یک نفر نیز که دخالتی در این حادثه نداشت، آزاد شد.
وی با اشاره به اینکه کورس رانندگی شبانه رانندگان جوان در خیابان‌های اصلی به ویژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی خلخال احتمال وقوع حوادث رانندگی خونین و درگیری احتمالی را بدنبال خواهد داشت، گفت : با مخلان نظم و امنیت شهر به هر بهانه ای برخورد شدید می‌شود.
دادستان خلخال با توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندان نوجوان و جوان خود افزود: با توجه اینکه حادثه اخیر براساس تحقیقات اولیه به علت ناپختگی و احساسات و غرور جوانی روی داده است ، نظارت و کنترل بر رفتار فرزندان توسط والدین ضرورت دارد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری مسلحانه خلخال اخبار حوادث تیراندازی دستگیر کورس درگیری لفظی شبانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس کرونا فیلم قتل بازیگر سینما و تلویزیون پایتخت ایران جوان فضای مجازی ویروس کرونا شهر خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد