Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد از مرگ پیرمرد نگهبان در پی انتشار گاز مونوکسیدکربن از اجاق خوراک‌پزی در یک انبار ضایعات در مرکز این شهر خبر داد.

محمد اسلامی شجره با اعلم این خبر گفت: در پی اعلام گزارش محبوسی یک نفر در اتاق سرایداری یک انبار ضایعات در مشهد به سامانه ۱۲۵،ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۴ را به محل حادثه در خیابان آیت‌الله کاشانی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی  افزود : آتش‌نشانان به محض حضور در محل و گشودن درب انبار مشاهده کردند، پیرمردی حدودا ۷۰ ساله به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، در اتاق سرایداری دچار گازگرفتگی شده و بر اثر شدت مسمومیت در دم جان باخته است.

 اسلامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر محیط داخلی این اتاق مشخص شد، استفاده از اجاق خوراک‌پزی روشن در داخل این مکان از دلایل احتمالی این گازگرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر در خصوص علت دقیق وقوع این حادثه ،توسط کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه گازگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص طلای تقلبی (فیلم) چگونه طلا از یک معدن میلیارد دلاری استخراج و به شمش تبدیل می‌شود (فیلم) دستبند طلا چگونه در کارگاه ساخته می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد