Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:44:20 GMT

باشگاه استقلال: فرشید 50 درصد بیشتر می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۹۰۷۷

باشگاه استقلال: فرشید 50 درصد بیشتر می‌خواهد

باشگاه استقلال در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون فرشید اسماعیلی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته خبرهای گوناگونی پیرامون درگیری فرشید اسماعیلی با مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال مطرح شد که باعث شد این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد.


باشگاه استقلال در همین رابطه بیانیه ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال و در آستانه بازی حساس مقابل شهرخودرو مشهد، اتفاقی رقم خورد که در نهایت منجر به این شد تا محمود فکری سرمربی استقلال، فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار دهد.


باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:


۱- در دوره مدیریتی سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از  این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.


۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.


۳- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!


۴- بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیاردها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادرفنی استقلال وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.


۵- فرشید اسماعیلی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص رفتارش پاسخگو خواهد بود و مسئولان باشگاه استقلال منافع هواداران و تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را به طور قطع در این ماجرا در نظر خواهند گرفت.»

استقلال تهران فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرشید اسماعیلی فرشید اسماعیلی باشگاه استقلال آقای نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است

فلوشیپ تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی) گفت: میزان مرگ و میر در میان افرادی که سکته مغزی ناشی از آلودگی هوا دارند، بیشتر و حدود ۲۴ درصد مرگ و میر ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد سعادت نیا امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با محوریت ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آلاینده‌ها و پیشگیری از اثرات مخرب آنها بر سلامت محیط و جامعه اظهار کرد: تماس کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت با آلودگی هوا روی سیستم مغز و اعصاب تأثیر می‌گذارد که تماس از هفت تا ۳۰ روز با آلاینده‌ها کوتاه‌مدت و بیشتر از این میزان، بلندمدت تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالعات انجام شده به منظور تأثیر آلودگی هوا بر سکته مغزی بوده است که اثری معادل مصرف دخانیات روی سیستم مغز و اعصاب دارد، افزود: میزان مرگ و میر در میان افرادی که سکته مغزی ناشی از آلودگی هوا دارند، بیشتر و حدود ۲۴ درصد مرگ و میر ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است.

فلوشیپ تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی) با بیان اینکه عامل 2.5pm احتمال ابتلاء به بیماری ام‌اس را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، در طول ۱۰ سال محقان شاهد شیوع افزایشی بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون در اثر آلودگی هوا بوده‌اند.

سعادت نیا با اشاره به افزایش میزان بروز سردرد در روزهای دارای هوای آلوده در پی فعال شدن یک رفلکس مغزی ادامه داد: این رفلکس، مکانیزم اصلی شروع سردردهای میگرنی نیز به شمار می‌رود، از همین رو تعداد موارد سردردهای میگرنی و شدت آن با قرارگیری در معرض آلودگی هوا بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه صرع و حملات آن، با آلودگی هوا ارتباط مستقیم دارد و در صورت قرارگیری در معرض هوای آلوده شاهد افزایش این بیماری خواهیم بود، گفت: آلودگی هوا سیستم التهابی در بدن ایجاد و تشنج‌های ناشی از صرع را بیشتر می‌کند.

فلوشیپ تصویربرداری مداخله‌ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی) خاطرنشان کرد: مطالعاتی در کشور در زمینه‌های آلودگی‌های هوا و بیماری مغز و اعصاب انجام نشده و مطالعات جهانی با توجه به میزان آلاینده‌های مختلف می‌تواند به کشور ایران نیز تعمیم پیدا کند.

کد خبر 751509

دیگر خبرها

  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • از دیگر مزیت‌های آسپرین بیشتر بدانیم
  • ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند با اجرای طرح ملی«بانو توانا»
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید