Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی این هفته در شرایطی به مصاف اورتون می رود که تافی ها بعد از شروعی فوق العاده، در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و دیگر در بین تیم های مدعی حضور ندارند. فرانک لمپارد که یک دهه پیش شاگرد آنچلوتی در رختکن چلسی بود، مدعی شد همیشه تحت تاثیر این سرمربی ایتالیایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویارویی با کارلو آنچلوتی و اورتون: "به عنوان یک بازیکن و یک انسان به شدت تحت تاثیر کارلتو قرار گرفته بودم. آنچلوتی درست در راس سرمربیانی است که من با آنها کار کرده ام. کارلتو موفقیت های زیادی در باشگاه های مختلف کسب کرده است. او یک سرمربی بزرگ  و انسان فوق العاده بوده و من مشتاقانه منتظر دیدن کارلتو هستم. اگرچه اورتون اخیرا چند بازیکن مصدوم داشته، اما این اتفاق باعث تغییر افکار من در مورد نحوه رویارویی در بازی مقابل آنها نمی شود.

به دلیل اتفاقات ابتدای فصل شرایط سخت است. ما پیش فصلی طولانی نداشتیم و واقعیت این است که ما در جایی در میانه کار قرار داشته و انطباق پذیری و سازگاری چیزی است که برای پیشرفت به آن نیاز داریم. من همیشه به دنبال موفقیت های بیشتر هستم.  لیگ برتر بخشنده و سخاوتمند نیست، چهار بازی بعدی ما چالش برانگیز بوده و تمرکز و درک شرایط مهم است. ما نمی توانیم استانداردهای خود را کنار بگذاریم."

اتفاقات دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر: "این مهم است که دنیا در مسیر درست پیش برود و من نمی خواهم در مورد این وضعیت خاص اظهار نظر کنیم. همه می دانند که ما در چلسی نسبت به نژادپرستی و برابری انسان ها چه احساس و طرز فکری داریم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چلسی فوتبال آنچلوتی لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است