Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@12:48:31 GMT

کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۹۳۹۱

کینگ اریک تبرئه شد؛ هر چه دلت خواست بگو!

به نظر می‌رسد جنگ بین دو اسطوره فوتبال فرانسه با پیروزی اریک کانتونا خاتمه یافته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سریالی که برای ما بیش از چهار سال به طول انجامید حالا در حال پایان یافتن است چرا که شکایت دیدیه دشان از اریک کانتونا بابت افترا زدن به او در روز جمعه توسط دادگاه کیفری پاریس رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی حال حاضر تیم ملی فرانسه اکنون برای اعتراض به حکم صادر شده 10 روز فرصت خواهد داشت. دشان، اریک کانتونا را متهم می‌کند که پیش از رقابت‌های یورو 2016 تصمیم به بدنام کردن او داشته است؛ جایی که کانتونا در مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد سرمربی فرانسه به دلیل آفریقایی بودن کریم بنزما و حاتم بن عرفا این دو نفر را دعوت نکرده است.

با این حال دادگاه مربوطه باور دارد که ادعای مطرح شده از سوی دیدیه دشان به گونه ای نیست که نمی‌توان به واسطه آن ها کانتونا را متهم کرد و در واقع ادله کافی در این باره وجود ندارد؛ به این معنی که صحبت های مطرح شده از سوی کانتونا به طور جد افترا تلقی نشده است.

از طرفی وکیل اریک‌کانتونا نیز که پیش از این از موکلش بابت آزادی بیان دفاع کرده بود، کاملاً از رای صادر شده استقبال کرده و معتقد است که در این پرونده عدالت به شکل کامل اجرا شده است.

گفتنی است اریک کانتونا پیش از رقابت های یورو 2016 درباره دعوت نشدن کریم بنزما و حاتم بن عرفا به تیم ملی فرانسه گفته بود: " بنزما و بن عرفا بازیکنان بزرگی هستند. اما دشان فقط نامی فرانسوی دارد. شاید او تنها کسی در فرانسه باشد که واقعا یک نام فرانسوی دارد. بن عرفا شاید بهترین بازیکن فرانسه در این مقطع باشد، اما آنها ریشه هایی از کشورهای دیگر دارند و طبیعی است من اینگونه فکر کنم."

در واقع به نظر می رسد که کینه اریک کانتونا از دشان به قبل از این اتفاق نیز بر می گردد؛ جایی که او به سرمربی حال حاضر تیم ملی فرانسه مشکوک بوده که در سال 1996 در حذف نام او از لیست خروس ها برای رقابت ها یورو دست داشته است.

منبع: ورزش 3

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اریک کانتونا دیدیه دشان فوتبال فرانسه اریک کانتونا بن عرفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، راه ارتباطی شهر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر به طرف تنگ توکلی در بخش اسیر شهرستان مهر به دلیل ریزش کوه مسدود است.
حمزه محمدی افزود: همچنان ریزش کوه در این جاده ادامه دارد و مسیر در محدوده شهرستان کنگان مسدود شده است.

فرماندار مهر از رانندگان خواست برای سفر به استان بوشهر از مسیر‌های فاریاب، اخند و یا دارالمیزان، جم و عسلویه تردد کنند.
وی از شهروندان  هم خواست تا پایان بارندگی و بهبود وضعیت از این مسیر آمد و شد نکنند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • اریک روئن، عضو سابق وایت فمیلی به WWE برگشت
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود