Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کند چراکه خود را هنوز از نظر ذهنی و بدنی در شرایط ایده آل نگه داشته است.

زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه با بی بی سی اسپورت گفت:

تا زمانی که دیگر نتوانم این کارها را انجام دهم، ادامه خواهم داد. فقط باید از نظر فیزیکی خود را در شرایط خوبی نگه دارم؛ سایر موارد خود به خود حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان در فرمی باورنکردنی است. عملکرد بسیار خوبی داریم اما هنوز چیزی نبرده ایم؛ هنوز دستاوردی نداشته ایم. باید این نکته را در ذهن خود مرور کنیم.

اولین بار که به میلان آمدم به باشگاهی برای کسب عنوان قهرمانی آمدم؛ بار دوم در شرایطی بود که می خواستم باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد، برگردانم. این یک چالش متفاوت است و چالشی است که واقعا دوست دارم. وقتی می گویند کاری خیلی سخت است یا تقریبا غیرممکن است، اینجا دقیقا جایی است که احساس زنده بودن به من دست می دهد. اگر موفق شوم، احساس فوق العاده ای خواهم داشت چون موفقیت در این میلان نسبت به تیم هایی که از قبل مدعی هستند، دستاورد بزرگتری محسوب می شود. بسیار انگیزه دارم.

وقتی در سال 2017 مصدوم شدم، به خودم گفتم تا وقتی بتوانم فوتبال بازی خواهم کرد اما ماندن در این سطح فقط به عملکرد شما بستگی دارد. اگر عملکردتان خوب باشد و نتیجه بگیرید یعنی هنوز در سطح بالایی هستید. به محض اینکه نتوانید وظایف را به درستی انجام بدهید، بازیکنی دیگر می آید و جای شما را می گیرد. این فشار را دوست دارم. نمی خواهم به دلیل کارهایی که قبلا انجام داده ام در میلان بمانم بلکه می خواهم به دلیل آنچه اکنون انجام می دهم، اینجا باشم. این همان فشاری است که هر روز به خودم می آورم. هر روز باید نشان بدهم که زلاتان کیست. چنین نگرشی باعث می شود هر روز بهترین عملکرد را از خود بگیرم. روزی که اینچنین نباشد یعنی نمی توانم ادامه بدهم.

بازیکن 5 یا 10 سال پیش نیستم. همه ما تغییر می کنیم چون جسم ما در حال تغییر است. صادقانه می توانم بگویم که مثل گذشته در زمین دوندگی ندارم اما باهوش تر می دوم.

احساس می کنم از نسل متفاوتی هستم. روبروی پائولو مالدینی بازی کردم و حالا در کنار دنیل مالدینی بازی می کنم. امیدوارم بتوانم با پسر دنیل هم بازی کنم! معجزه خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد