Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله تاکید کرد که عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و مغرب ادامه سقوطی است که برخی رژیم‌های عربی منطقه آن را می‌پیمایند و از قضیه فلسطین فاصله می‌گیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و رژیم مغرب را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادر شده از سوی حزب الله آمده است: عادی سازی رابطه میان دو رژیم ادامه سقوطی است که برخی رژیم های عربی منطقه آن را می پیمایند و از قضیه فلسطین فاصله می گیرند.

حزب الله افزود: فرمانبرداری این رژیم ها در مقابل زورگویی و اخاذی آمریکا و صهیونیزم با نیت های طمع کارانه برای دستیابی به برخی منافع و یا رفع برخی تحریم هاست امری که تنها یک توهم است.

در پایان بیانیه حزب الله اشاره شده است: عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر بزودی اذعان خواهند کرد که جز ناامیدی و خجالت و سرخوردگی در مقابل دشمن اسرائیلی چیزی نصیبشان نشده است.تکیه گاه اصلی (مردم فلسطین) مردم مغرب  هستند مردمانی آزاده که سال ها در مقابل استعمار فرانسه جنگیدند و همینطور تمامی ملت های امت شریف (اسلام).

ملت های امت اسلامی کسانی هستند که تمامی توافقات خیانتکارانه را به شکست خواهند کشاند.این امت تکیه گاه اصلی و قوی برای ملت مقاوم فلسطین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با اسرائیل دولت مغرب عادی سازی رابطه میان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس