Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان با حضور ۶ تیم و کنار گذاشته شدن مس کرمان از این مسابقات خبر داد. - اخبار ورزشی -

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشخص شدن اسامی اسامی تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان اظهار داشت: روز 18 آذر ماه به‌عنوان آخرین مهلت تکمیل مدارک تیم‌های حاضر در لیگ برتر تعیین شده بود که بیشتر تیم‌ها اقدامات مدنظر را جهت تکمیل مدارک‌شان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان تیم مس کرمان کاری انجام نداد و به همین دلیل از لیگ کنار گذاشته شد. بر همین لیگ بانوان را با حضور 6 تیم قرعه‌کشی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بخش مردان هم دو باشگاه مشکل داشتند و قرار بود تا پنجشنبه مشکلشان را حل کنند، اما این اتفاق نیفتاد و حالا منتظر هستیم که تا ظهر امروز (شنبه) این اتفاق رخ دهد و تکلیفشان روشن شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: مشکل یکی از تیم‌ها حاد است و اگر موفق به برطرف کردن آن نشود، در لیگ شرکت نخواهد کرد، اما مشکل تیم دیگر قابل حل است و به احتمال زیاد در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر قرار است از دی ماه و در سه مرحله رفت، برگشت و پلی‌آف برگزار شود. دانشگاه آزاد تهران، فراسنج تهران، نفت آبادان، تیم مرحوم اقبال لطف‌الله‌نسبی (کردستان)، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، رعد پدافند هوایی و دانشگاه یزد هشت تیم متقاضی حضور در لیگ برتر امسال هستند.

در بخش بانوان هم هفت تیم شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان، آکادمی وفایی بابل، وچان کردستان و گلستان تجارت جنوب برای شرکت در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌ بودند.

توافق تیم تنیس روی میز فراسنج با 4 قهرمان رده‌های نوجوانان و جوانان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به بانوان مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان سردار ناصر فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، اظهار داشت: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس