Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن گودرزی با بیهوده دانستن برگزار جشنواره فیلم فجر به صورتی که فقط داوران فیلم‌ها را ببینند، تأکید کرد که باید سازوکاری در نظر گرفته شود که فیلم‌های جشنواره فجر برای اهالی سینما نمایش داده شوند.

بهمن گودرزی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در کشورهای دیگر مثل ایتالیا حتی در بحرانی‌ترین شرایط جشنواره‌های سینمایی برگزار شدند که نمونه موفق آن جشنواره فیلم ونیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در شرایطی خاص با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و کسی به ویروس کرونا مبتلا نشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر هم با الگو گرفتن از این جشنواره می‌تواند برگزار شود ولی برگزاری جشنواره به طوری که فیلم‌ها فقط برای داوران نمایش داده شوند اصلاً ایده خوبی نیست چرا که جشنواره با حضور تماشاگران و اهالی سینما پیوند خورده و باید ساز و کاری در نظر گرفته شود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اگر امکان حضور مردم فراهم نیست حداقل فیلم‌ها برای اهالی سینما نمایش داده شوند.

او افزود: در این صورت است که می‌توان گفت شأن و جایگاه جشنواره فیلم فجر حفظ شده است. به رویدادی که در آن فقط داوران فیلم‌ها را می‌بینند نمی‌توان عنوان جشنواره داد و این رویداد بیشتر یک محفل خصوصی است که اعتباری هم نمی‌تواند داشته باشد. امیدوارم مسئولان جشنواره در صورتی که اگر امکان حضور مردم فراهم نشد، در سانس‌های مختلف با برنامه‌ریزی که خطری کسی را تهدید نکند فیلم‌ها برای اهالی سینما نیز نمایش داده شوند.

گودرزی که در حال حاضر مراحل پایانی تولید فیلم سینمایی «رقصنده» را به عنوان کارگردان پشت سر می‌گذارد، در پایان گفت: هنوز فیلمبرداری بخش خارج از کشور فیلم سینمایی «رقصنده» انجام نشده و به خاطر شیوع ویروس کرونا همچنان منتظر فراهم شدن شرایط برای خروج از کشور و فیلمبرداری هستیم اما اگر فیلمم آماده نمایش بود در صورتی که جشنواره به شکلی برگزار شود که فیلم‌ها فقط برای داوران نمایش داده شوند به هیچ‌وجه در این جشنواره شرکت نمی‌کردم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما بهمن گودرزی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر برای اهالی سینما نمایش داده شوند جشنواره فیلم فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی