Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه جراحی‌های زیبایی زیادی در سراسر جهان انجام می‌شود. برخی از این جراحی‌ها لازم و برخی دیگر ضرورتی ندارند. در واقع نه تنها ضرورتی ندارند بلکه حتی بسیار عجیب به نظر می‌رسند. مانند جراحی‌ای که یک مرد ۲۴ ساله اسپانیایی روی سرش انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قیافه وحشتناک مردی که می‌خواهد شبیه به موجود افسانه‌ای باشد! (+۱۴)

در حالی که «مانِل دی آگوآس» در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با Vice Magazine از ابتکار خود برای ساخت یک اندام مصنوعی هوشمند که قادر به اندازه گیری دما و رطوبت محیط بود خبر داده بود او به تازگی با کاشت این اندام در جمجمه خود دوباره خبرساز شده است.

رویای مانل برای کاشت این اندام مصنوعی روی سرش در ژانویه محقق شد و او در یک کلینیک در ژاپن این عمل کاشت را انجام داد. این در حالی بود که جراحان اسپانیایی کاشت این اندام مصنوعی در جمجمه این جوان را رد کرده بودند. این اندام ۵۰۰ گرم وزن دارد و قابلیت شارژ شدن با انرژی خورشیدی و همچنین اتصال با وای فای را دارد.

این جوان در این باره گفت: «این اندام از باله ماهی الهام گرفته شد و من دو اندام مصنوعی مشابه در دو طرف سرم در داخل جمجمه ام کاشته ام. این اندام مصنوعی که در جمجمه و روی سر من کاشته شده به من اجازه می‌دهد تا از تغییرات دمایی، رطوبت هوا و فشار جو  آگاه شوم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام عجیب دمای هوا اندام مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند