Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ناجی جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنان شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.
 وی ادامه داد: در شهرستان های با وضعیت نارنجی اداره‌های ارائه‌ دهنده خدمات ضروری و همچنین دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان و در سایر اداره ها با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت:  ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایرشهرها ممنوع است.
ناجی تصریح کرد: ممنوعیت رفت و آمدهای شبانه خودروهای مشمول نیز از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.
وی گفت: سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز که در وضعیت زرد قرار دارند، کارکنان اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره‌های ارائه خدمات با حضور دو سوم)کارکنان انجام خواهد شد.
 سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های نارنجی استان مشاغل گروه سه و چهار تعطیل و سایر مشاغل سطح یک و ۲ باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند، همچنین در شهرستان‌های با وضعیت زرد  فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.
ناجی بیان داشت: تمامی مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها وغیره) نیز در تمامی شهرستان‌های ا هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل بوده و تنها کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد