Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:30:23 GMT

به دنبال برگزاری لیگ ووشو در بهمن‌ماه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۰۵۹۲

به دنبال برگزاری لیگ ووشو در بهمن‌ماه هستیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: اگر بتوانیم هماهنگی لازم را انجام بدهیم به دنبال برگزاری لیگ آقایان و بانوان در بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر صدیقی در خصوص ارتباط فدراسیون با ملی‌پوشان ووشو در شرایط تعطیلی تمرینات اظهار داشت: در بحث قهرمانی بیکار نبودیم و اگر بتوانیم هماهنگی لازم را انجام بدهیم به دنبال برگزاری لیگ آقایان و بانوان در بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همین طور به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تالو نیز هستیم.

وی تصریح کرد: با ملی‌پوشان در تماس هستیم و شخصاً برخی مواقع با بچه‌ها صحبت می‌کنم. در این مدت نیز دو وبینار با حضور نزدیک به 150 نفر از ورزشکاران ملی‌پوش و کادرهای فنی برگزار و  ضمن توصیه‌های فنی، نکات مدنظر بچه‌ها را شنیدیم. از طرفی کادر فنی به صورت مداوم در حال رصد شرایط ملی‌پوشان شاخص و نظارت بر نحوه تمرینات آنهاست و فدراسیون نیز در حد توان به بخشی از این ورزشکاران کمک مالی می‌کند. امیدواریم هر چه سریعتر از این شرایط گذر کنیم، اما ورزشکاران شاخص ما در این مدت نیز از تمرینات به دور نبودند و با توجه به اینکه به صورت مداوم با آنها در ارتباط هستم، خدا را شکر بچه‌ها آماده هستند.

 

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص قطعیت برگزاری لیگ ووشو گفت: با توجه به شرایط نمی‌توان با قطعیت گفت همه شرایط مهیا خواهد بود یا خیر. بنده و سایر همکاران تمام تلاش خود را می‌کنیم این اتفاق بیفتد. به باشگاه‌ها دستورالعمل و نحوه شرکت در مسابقات را اعلام و منتظور پاسخ آنها  تا هفته اول دی‌ماه خواهیم بود. مسابقات  لیگ آقایان به صورت متمرکز در دو هفته رفت و برگشت با یک فاصله زمانی برگزار خواهد شد، اما لیگ بانوان با توجه به تعداد تیم‌ها در یک دور برگزار خواهد شد.

 

صدیقی خاطرنشان کرد: برگزاری متمرکز مسابقات هزینه بیشتری برای باشگاه‌ها خواهد داشت و اگر آنها بتوانند از پس این هزینه‌ها بربیایند، به امید خدا لیگ را برگزار می‌کنیم. فدراسیون ووشو نیز دنبال این است که به باشگاه‌ها کمک کند تا این اتفاق بیفتد و برای ما مهم است که پویایی ووشو حفظ  و قهرمانان و مربیان ما در لیگ که بالاترین سطح مسابقات کشور است حضور داشته باشند. امیدواریم مسابقات تالو قهرمانی کشور را در تمامی رده‌های سنی برای آقایان و بانوان برگزار کنیم.

 

وی در خصوص تایید پروتکل‌های بهداشتی مدنظر فدراسیون ووشو از سوی فدراسیون جهانی گفت: فدراسیون ووشو در این مدت در حوزه‌های مختلف فعال بوده و یکی از این موارد نگارش و تهیه پروتکل‌های بهداشتی بوده است. این پروتکل‌ها را برای فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کردیم و آن را با همکاری دکتر لشکری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون و فدراسیون جهانی کامل‌ و جامع‌تر کردیم و برای IWF ارسال کردیم. فدراسیون جهانی این پروتکل‌ها را در کمیته پزشکی خود مطرح و نقطه نظراتی را نیز اضافه کردند و به عنوان یک طرح کامل در اختیار تمام فدراسیون‌های عضو IWF  قرار گرفت.

ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو پروتکل های بهداشتی دنبال برگزاری فدراسیون ووشو برگزاری لیگ پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم