Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، از موفقیت آمیز بودن اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول اجرای طرح تا تاکنون خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه با همراهی خوب مردم و مسئولان محدودیت‌های جدید در حد قابل قبولی اجرایی شده و در عمل شاهد نتایج خوب آن در کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تشریح اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول تا بیستم آذرماه پرداخت و بیان کرد: بر طبق گزارشات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی توسط ادارات و سازمان‌ها ۹۸ درصد بوده که در این میان به تخلفات صورت گرفته ۱۷ تذکر داده شده است.

وی در ادامه گفت: میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی ۹۳ درصد بوده و در این راستا ۳۵۴ مورد پلمپ صورت گرفته است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در این ایام فعالیت مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری بوده، گفت: این مصوبه نیز به خوبی اجرا شده است.

وی در خصوص میزان رعایت منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی، عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده محدودیت‌های این حوزه به میزان ۹۲ درصد اجرایی شده است و برای ۸۱۰ مورد تخلف صورت گرفته نیز اعمال قانون شده است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنین شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز درخصوص ۸۱۸ مورد تخلف صورت گرفته اعمال قانون شده است.

وی میزان رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت ۴ صبح را ۹۵ درصد عنوان کرد و افزود: در این راستا ۲۹۶۰ مورد تخلف گزارش شده که در این زمینه نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

استاندار ایلام در پایان ضمن تقدیر تشکر از همراهی خوب مردم، اصناف و بازاریان، ادارات و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به ویژه مجموعه عوامل نیروی انتظامی، امنیتی، بسیج، سپاه، دستگاه قضا و نظارتی، حوزه بهداشت و درمان، صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرنگاران و … به طور کلی تمامی دستگاه‌های درگیر در ستاد کرونا، گفت: حال که نتیجه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و پای کار بودن مجموعه دستگاه‌های درگیر در ستاد کرونا تاثیر مثبت داشته است لازم است این روند همدلی و همراهی تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه یابد.

کد خبر 5093287

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی کرمانشاه شیوع کرونا گرگان شهرکرد عکس استانها بارش برف شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند