Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقوی حسینی نماینده سابق مجلس درباره انتخابات 1400 و کاندیدهای آن گفت: روند فضای انتخابات ۱۴۰۰ کم کم دارد فعال می شود و به زودی مرزهای انتخاباتی پررنگ خواهد شد. تا جایی که از مصاحبه اخیر آقای محسن هاشمی مطلع شدم حدود 20 چهره سیاسی از این جناح آمادگی حضور در رقابت های انتخاباتی را دارند. از سوی دیگر همین تعداد کاندیدا هم در جبهه اصولگرا فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سید حسین نقوی حسینی  اظهار کرد: روند فضای انتخابات ۱۴۰۰ کم کم دارد فعال می شود و به زودی مرزهای انتخاباتی پررنگ خواهد شد. تا جایی که از مصاحبه اخیر آقای محسن هاشمی مطلع شدم حدود 20 چهره سیاسی از این جناح آمادگی حضور در رقابت های انتخاباتی را دارند. از سوی دیگر همین تعداد کاندیدا هم در جبهه اصولگرا فعال شده اند.



وی ادامه داد: آرام آرام دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز مانند چند نفری که تا کنون اعلام حضور کردند، مشخص می شوند تا دو جناح اصلی کشور به همراه چهره هایی که می خواهند به صورت مستقل وارد انتخابات شوند اقدامات انتخاباتی خود را آغاز  کنند. در این میان با توجه به تمام فشارهای بین المللی که روی کشور و مردم است مهم است تا این کاندیدها به جای سیاسی کاری هایی که گاهی در ایام انتخابات شاهدش هستیم، فقط و فقط به فکر منافع ملی باشند.

نقوی حسینی خاطر نشن کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری بوده است؛ پرهیز از تخریب است.  همه کاندیدها باید منافع ملی کشور را در نظر بگیرند و سعی کنند با رقابت های سالم برای برگزاری انتخاباتی در شان یک حکومت مردم سالار اقدم کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال مشارکت حداکثری مردم بوده است. برای تحقق چنین امری باید مرز بین تخریب و انتقاد را تشخیص داد؛ اگر فقط انتقادات علمی مطرح شود حتما فضا برای انتخابات پرشور آماده می شود. هم اصولگرایان هم اصلاح طلبان به نحوه مدیریت یکدیگر انتقاداتی دارند؛ اما نباید فراموش کنند نقد با تخریب متفاوت است.

این نماینده سابق مجلس گفت: از هر دو جناح سیاسی کشور انتظار می رود تا حتما موارد ذکر شده را رعایت کنند ؛چرا که مهم تر از هر انتخاباتی آرامش مردم و حفظ امنیت ملی است.
منبع: ایسنا برچسب ها: انتخابات ، ناطقان ، کاندید ، اصولگرا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتخابات ناطقان کاندید اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد