Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:09:43 GMT

گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۰۹۸۳

گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ آذر ۹۹

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاهد کاهش ارتفاع شاخص کل برای دومین روز متوالی بودیم. شاخص کل در روز چهارشنبه مورخه 19 آذر 99 با کاهش 1224 واحدی خود را تا کانال یک میلیون و 506 هزار واحدی پایین کشاند. در این روز اما شاخص کل هم وزن بیش از 6 هزار واحد رشد داشت. امروز شنبه مورخه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 22 آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 656 نماد حدود 299 نماد (46 درصد) با صف خرید و حدود 34 نماد (5 درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند. 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی برخی مفاد کلیات لایحه بودجه پیشنهاد رد کلیات یا اصلاح این سند مهم اقتصادی را داد.

-براساس اطلاعیه بانک مرکزی، از امروز (22 آذرماه) فرآیند اجرایی ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد آغاز خواهد شد. این اقدام بانک مرکزی در راستای اجرای ماده 21 مکرر قانون جدید چک است و موجب کاهش چشمگیر مشکلات و تخلفات مالی مرتبط با چک خواهد شد.

-رئیس شورای رقابت باتوجه به قیمت کارخانه ای خودروی شاهین در سه ماهه سوم سال از احتمال افزایش ۱۳ درصدی بابت احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه برای عرضه به بازار خبر داد. قیمت کارخانه ای شاهین در سه ماهه سوم ۲۳۶.۵ میلیون تومان است که با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه شود.

-جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، سوزان رایس سفیر سابق در سازمان ملل و مشاور امنیت ملی را به عنوان رئیس شورای سیاست داخلی کاخ سفید منصوب کرد.

-آغاز معاملات نمادهای عرضه اولیه شده وکبهمن و بوعلی از امروز. 

 

این گزارش در ساعات بازار به روز خواهد شد، لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف فروش صف خرید ارزش معاملات حجم معاملات لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳