Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پس از شیوع ویروس کرونا دیدار‌های برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تا فروردین ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

نگرانی‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران دو چندان شد؛ چرا که از یک سو ایران ۳ بازی خانگی با هنگ کنگ، بحرین و عراق در پیش دارد و از سوی دیگر بحث احتمال برگزاری دیدار‌ها به صورت متمرکز در یک کشور و یا گرفتن میزبانی از کشورمان به خاطر شرایط کرونایی مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارنظر یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین خیال تیم ملی ایران را راحت کرده است و این اطمینان را داده که تیم ملی فوتبال کشورمان از میزبانی در دیدار‌های حساس پیش رو که به تمام امتیازاتش برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیاز دارد، محروم نخواهد بود.

این عضو فدراسیون فوتبال بحرین در گفت‌وگو با سایت عربی زبان «کوره» تاریخ و محل برگزاری بازی‌های تیم ملی این کشور را اعلام کرد که بر این اساس، بحرین روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران می‌رود.

شرایط ایران در جدول گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی چندان مناسب نیست. در این جدول، عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و بحرین با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تیم ملی کشورمان هم که با هدایت مارک ویلموتس  ۲ باخت به عراق و بحرین داد و ۲ برد مقابل هنگ کنگ و کامبوج کسب کرد، با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد، باید در بازی‌های برگشت به پیروزی برسد.

هدایت تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر بر عهده دراگان اسکوچیچ  است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران فوتبال ویلموتس اسکوچیچ تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی اسکوچیچ ویلموتس جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد