Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:39:37 GMT

روزهای روشن در انتظار گلف قم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۲۵۱

روزهای روشن در انتظار گلف قم

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ مینی‌گلف مردان قم، جام رسانه و جشنواره ورزشی فرهنگی کارکنان دولت در دستور کار این هیات قرار دارد، اظهار کرد: با پیگیری‌های بیشتر و همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط، این هیات می‌تواند بعد از افتتاح نخستین زمین مینی‌گلف استاندارد، در ادامه توسعه فضاهای اختصاصی این رشته ورزشی، صاحب اولی زمین گلف خود نیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران ساخت زمین مینی‌گلف قم افزود: به نتیجه رسیدن این پروژه که حرکتی مهم و به یاد ماندنی در سابقه گلف قم خواهد بود و ارمغان قهرمانی‌های متعدد، کشف استعدادها و بازیکنان جدید این رشته است و البته آینده‌ای روشن در گلف و مینی‌گلف قم را نوید می‌دهد، بدون تردید دستاورد زحمات و از خود گذشتگی تک تک افراد حاضر در ساخت این زمین است.

رئیس هیات گلف استان قم در ادامه با ابراز خشنودی از برگزاری چند دوره تمرین و کارگاه آموزشی مینی‌گلف، عنوان کرد: ان‌شاءالله به زودی با بهبود اوضاع و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، روزهای روشنی در انتظار گلف و مینی‌گلف قم است و مسابقات و کلاس‌های آموزشی منسجم‌تر از قبل پیگیری خواهد شد.

دلاوری خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف مهم هیات گلف استان قم در چهار سال گذشته دستیابی به زمین رنج و در اختیار گرفتن زمین گلف مناسب، به منظور استفاده گلف‌بازان و علاقمندان به این رشته ورزشی بوده که تا کنون این امر محقق نشده اما با مذاکراتی که با دکتر بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم انجام شده، امیدواریم با همت روز افزون مجموعه هیات گلف و همراهی و یاری تمامی بخش‌های مرتبط بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها تمرینات و برنامه‌های آموزشی گلف‌بازان قم با تاکید بر داشتن بیمه ورزشی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله همراه داشتن ماسک انجام می‌شود، به بازدید اعضای هیات از زمین مینی‌گلف خانه مهندس در منطقه پردیسان قم اشاره و اظهار کرد: در این بازدید به اتفاق جمعی از قهرمانان مینی‌گلف قم، مراحل ساخت این زمین مورد بررسی قرار گرفت و موارد و نکاتی از جانب بازیکنان و مسوولان هیات در حضور مهندس جلالی ناظر زمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس هیات گلف استان قم در پایان اظهار کرد: زمین مینی گلف خانه مهندس قم به همت سازمان نظام مهندسی استان قم که اخیرا توجه ویژه‌ای به ورزش دارد، با نظارت مهندس معماریان، مهندس جلالی و مهندس سیدی در منطقه پردیسان قم در 9 حفره و با متراژ حدود 570 متر مربع در حال ساخت است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: ميني گلف گلف فدراسيون گلف دلاوري گلف قم احداث زمين كرونا زمین مینی گلف مینی گلف قم گلف استان هیات گلف استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: ایجاد بنا و تاسیسات، خاکبرداری و خاکریزی، گود برداری، پی کنی، دیوارکشی، فنس کشی، استقرار کانکس و آلاچیق، سوزاندن بقایا، قطع و ریشه کنی و خشک کردن باغات، احداث پارک و فضای سبز، استخر ذخیره آب و محوطه سازی از جمله موارد تغییر کاربری محسوب می شود و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

 

علی مبارکی افزود: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ماموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا راساً نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده کنند.

 

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور هم گفت: ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی جاده بوژان در محدوده روستاهای حمیدآباد، تحت منظر و حصار بوژان قلع و قمع شد.

 

جهانداری با بیان اینکه عمده اجرای حکم قلع و قمع مربوط به زمین هایی بود که اطراف آن دیوارکشی شده بود، ابراز کرد: با توجه به اینکه اجرای دیوار مانع از دید کارشناسان شده بود و افراد در داخل زمین ها مشغول ویلا سازی شده بودند، تمامی این دیوار کشی ها تخریب شد.

 

وی بیان داشت: این اقدام قانونی منجر به قلع و قمع ۱۰ مورد دیوارکشی به مساحت ۵۶۰ مترمربع، یک استخر به مساحت ۵۰ متر مربع و معدوم سازی یک مورد تابلو مربوط به جاده سازی و قطعه بندی شد و ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

 

جهانداری از مردم خواست: هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌ های کشاورزی را از طریق سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

 

دیگر خبرها

  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • در انتظار روزهای خوب برای«زهره» اصلی ترین آبریز کشور
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر