Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:57:58 GMT

تثبیت صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۲۷۰

تثبیت صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برگزاری دیدارهای معوقه هفته‌های اول و دوم از گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تمام تیم‌های حاضر در این گروه دو بازی انجام دادند و سه تیم مطرح این گروه با دو برد متوالی خود را به عنوان مدعیان اصلی معرفی کردند.

در این گروه تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل، آینده‌سازان تهران و نیروی زمینی تهران حضور دارند و هر هشت تیم بعد از انجام 14 مسابقه رفت و برگشت در مرحله مقدماتی، راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین موضوع در مرحله مقدماتی، جایگاه تیم‌ها در رده‌های اول تا هشتم است تا حریف آسان‌تری در مرحله پلی‌آف این فصل داشته باشند، در حالی که با یک نگاه ساده به تیم‌های حاضر در گروه دوم می‌توان به سادگی شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن را مدعیان اصلی کسب رتبه‌های اول تا سوم این گروه دانست.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی این فصل را با حساب 109 بر 69 از تیم نیروی زمینی تهران بردند و در دومین مسابقه نیز با حساب 107 بر 62 تیم آینده‌سازان تهران را مغلوب کردند، در حالی که ذوب‌آهن اصفهان از سد مس کرمان و شهرداری بندرعباس گذشت و مهرام تهران نیز کوچین آمل و آینده‌سازان تهران را مغلوب کرد.

نکته مهم این است که بردهای تیم بسکتبال شیمیدر قم از دو رقیب دیگر پرگل‌تر و ارزشمندتر است و همین موضوع شاگردان مصطفی هاشمی را در حال حاضر تیم نخست جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بسکتبال ایران معرفی کرده تا 40 روز بعد از بازی هفته دوم، در سومین مسابقه این فصل روز اول دی به مصاف ذوب‌آهن بروند.

در این گروه با پایان دیدارهای هفته دوم، هر سه تیم شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن چهار امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند، در حالی که دیدارهای آتی به ویژه مصاف‌های رو در روی این سه تیم معادله اصلی گروه دوم یعنی رتبه‌های اول تا سوم جدول پیش از پلی‌آف را مشخص خواهد کرد.

نتایج هفته اول گروه دوم:

شیمیدر قم 109 – 69 نیروی زمینی تهران

ذوب‌آهن اصفهان 81 – 57 مس کرمان

مهرام تهران 109 – 40 آینده‌سازان تهران

شهرداری بندرعباس 74 – 65 کوچین آمل

نتایج هفته دوم گروه دوم:

آینده‌سازان تهران 62 – 107 شیمیدر قم

شهرداری بندرعباس 72 – 101 ذوب‌آهن اصفهان

کوچین آمل 69 – 85 مس کرمان

نیروی زمینی تهران 47 – 90 مهرام تهران

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ليگ برتر بسكتبال فدراسيون بسكتبال شيميدر ذوب آهن مهرام كرونا المپيك نیروی زمینی تهران آینده سازان تهران شهرداری بندرعباس لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن اصفهان مهرام تهران کوچین آمل شیمیدر قم مس کرمان گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت