Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@18:42:24 GMT

پرورش روحیه کارآفرینی در میان جوانان اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۲۷۳

پرورش روحیه کارآفرینی در میان جوانان اسپانیایی

گروهی از خلاقان اهل تاراگونا، کلانشهری در اسپانیا، جوانان با استعداد شهر را به ایده‌پردازی برای کارآفرینی تشویق کرده و به بهترین طرح‌های ارائه شده قول دریافت جوایز نفیس داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات رسمی تاراگونا، هم‌صدا با خلاقان شهر از جوانان بین ۱۸ تا ۳۱ سال دعوت کرده‌اند نوآوری‌های خود برای کارآفرینی را تحویل دهند و در عوض در رقابت انتخاب بهترین طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رسمی، ۴۰ نقطه از شهر را به شرکت‌کنندگان معرفی کرده‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند بهترین طرح‌های پیشنهادی خود برای ایجاد مشاغل در این مناطق را ارائه دهند. اغلب این مکان‌ها به عنوان محل کسب و کار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین، جوانان خلاق باید طرح‌هایی در زمینه ایجاد بازارهای جذاب برای رشد اقتصاد محله‌های مورد نظر ارائه دهند.

هدف مقامات و خلاقان شهر از آغاز جنبش "جوانان با استعداد" نه تنها ایجاد بهترین مراکز خرید در شهر و در نتیجه رونق اقتصادی آن است، بلکه این افراد در نظر دارند جوانان را برای انجام مشاغل نیز آماده کنند. به خصوص، آغاز کارآفرینی برای جوانان می‌تواند نسل آینده را برای انقلاب چهارم صنعتی، اقتصاد پایدار و هر آنچه که باعث ایجاد تغییر مثبت در هنجارهای کنونی بازار و اقتصاد می‌شود، آماده‌تر کند.

به همین دلیل، مقامات تاراگونا تصمیم گرفته‌اند زمینه‌های اولیه را برای استعدادیابی و همچنین پرورش خلاقیت جوانان خود فراهم آورند تا نه تنها نرخ بیکاری را برای نسل آینده به حداقل برسانند، بلکه منافع اجتماعی را نیز به روش‌های غیرمنتظره تضمین کنند. برای این کار، دولت ابتدا کارگاه‌هایی آموزشی برای شناخت و پرورش استعداد جوانان داوطلب برگزار خواهد کرد و سپس از آن‌ها می‌خواهد طرح‌های پیشنهادی خود برای ۴۰ مکان انتخاب شده را ارائه دهند. سپس از بین طرح‌های پیشنهادی، بهترین‌ها انتخاب خواهد شد، به طراحان جوایز ارزشمندی تحویل داده می‌شود و طرح‌ها برای اجرا به اعضا شورای شهر تاراگونا تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 456703

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان اسپانيا کارآفرینی پرورش خلاقیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست

به گزارش "ورزش سه"، یولیان گرسل، هم تیمی لیونل مسی، در اینترمیامی تایید کرد که تو علیرغم یادگیری زبان انگلیسی هنوز دو زبانه است و بیشتر به اسپانیایی صحبت می‌کند.

مسی، برنده 8 توپ طلا، در تابستان 2023 با سابقه حضور در بارسلونا و پاری سن ژرمن به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. ورود به یک کشور انگلیسی زبان می‌توانست چیزی شبیه به یک شوک فرهنگی باشد، اما مسی خوش شانس بود یک جامعه بزرگ اسپانیایی زبان در فلوریدا حضور دارند.

این فوق ستاره آرژانتینی تمام تلاش خود را می کند تا کمتر به زبان اسپانیایی صحبت کند و گرسل، بازیکن تیم ملی آمریکا، به پادکست بازیکن/مربی در مورد نحوه انجام این فرآیند گفت: "مکالمات مسی با ما ادامه دارد، کلمات کوتاه انگلیسی به من، یا به طور کلی به تیم می‌گوید. واضح است که در زبان اسپانیایی ارتباطات بیشتری وجود دارد، گاهی اوقات او حتی در حال حاضر کمی به زبان انگلیسی شوخی می‌کند و وقتی صحبت می‌کنیم، عباراتی مانند نمی‌دانم، برای مثال، یا برخی چیزهای دیگری را به انگلیسی می‌گوید اما قطعا او هنوز دو زبانه است!"

مسی که به زبان خاص خودش در زمین فوتبال صحبت کرده و آمار او اکثر اوقات گویای همه چیز است، این کار را در سال 2024 ادامه می‌دهد. او با 11 گل در 10 بازی این فصل به اینترمیامی کمک کرده تا در صدر کنفرانس شرق لیگ حرفه‌ای آمریکا قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان