Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:08:33 GMT

امکانات مرکز جامع سلامت شهر توحید تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۳۳۹

امکانات مرکز جامع سلامت شهر توحید تقویت می شود

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در کارگروه رسانه ای کرونا استان اظهار داشت: بخش دیالیز و اورژانس مرکز جامع سلامت شهر توحید نیز با اعتبارات وزارتی و استانی و کمک های دانشگاه علوم پزشکی تجهیز خواهد شد.

وی یادآور شد: بنیاد مستضعفان نیز برای ساخت سه خانه بهداشت در روستاهای شاران، دارپروشه و پیامن و ۲ پایگاه اورژانس در پیازآباد زردلان و شهر توحید در شهرستان هلیلان حدود ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی فر در ادامه به اقدامات صورت گرفته از زمان تصویب تشکیلات شبکه بهداشت و درمان در هلیلان اشاره کرد و افزود: ۲ مرکز جامع سلامت در شهر توحید و پیازآباد منطقه زردلان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با تامین کادر پزشک خانواده شامل پزشک، ماما، مراقب سلامت در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: مرکز فوریت های پزشکی پل سیمره هلیلان نیز با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال که شامل سه میلیارد ریال برای ساخت ساختمان مرکز اورژانس، ۵ میلیارد ریال برای تجهیزات پایگاه و ۲۰ میلیارد ریال نیز جهت خرید آمبولانس پیشرفته تیپ سی با تمام امکانات و تجهیزات به بهره برداری رسید.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد:  هدف دانشگاه علوم پزشکی استان تخصیص اعتبارات جهت تقویت حوزه سلامت و همچنین تسریع توسعه در بخش بهداشت و درمان هلیلان است.

به گزارش ایرنا، پس از ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان در بهمن سال گذشته، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که تشکیلات آن شکل گرفت و مستقل شد.

هم اکنون پس از گذشت ۸ ماه از استقرار شبکه بهداشت در این شهرستان، ۲ مرکز جامع سلامت و یک پایگاه فوریت های اورژانس با تامین نیروی انسانی در هلیلان به بهره برداری رسیده است.

هلیلان آخرین شهرستان استان بود که کرونا در آن شناسایی و در حاضر نیز دارای وضعیت زرد کرونا است.

برچسب‌ها ایلام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام بهداشت و سلامت ایلام بهداشت و سلامت اخبار کنکور مرکز جامع سلامت میلیارد ریال علوم پزشکی شهر توحید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی