Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران کمتر از یک روز مانده به شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان تصمیم به لغو این مسابقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران گرفت.

مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکن ذوب آهن و اعضای کادر فنی این تیم دلیل اصلی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برای لغو این بازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث عصبانیت کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس در آستانه لغو بازی با ذوب آهن شده است. سرخپوشان پایتخت که دیدار قبلی آنها با نساجی مازندران نیز به دلیل جلوگیری از ابتلا به کرونا و درخواست خودشان برای عدم سفر به استان مازندران به تعویق افتاد حالا باید بدون برگزاری بازی در دو هفته گذشته راهی کشور قطر شود.

پرسپولیس که آخرین بازی خود را دهم آذرماه مقابل شهرخودرو مشهد انجام داده بود قصد داشت با انجام بازی مقابل ذوب آهن در شرایط مسابقه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بماند اما تصمیم سازمان لیگ مبنی بر لغو این دیدار باعث عصبانیت آنها شده است.

باشگاه پرسپولیس معتقد است تعداد کرونایی های ذوب آهن در حدی نبوده که منجر به لغو آن شود اما سازمان لیگ فوتبال بدون ارائه توضیح خاصی در این خصوص اقدام به تعویق زمان برگزاری این بازی گرفته است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را مبنی بر لغو این دیدار به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به برگزاری بازی در دوران شیوع بیماری کرونا به سازمان لیگ فوتبال ارسال کند.

تیم فوتبال پرسپولیس دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۹ آذرماه با فینالیست منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

کد خبر 5093334 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری لیگ برتر هندبال علیرضا بیرانوند کاراته علیرضا منصوریان سازمان لیگ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی