Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:43:10 GMT

لایروبی ۷۵ درصدی کانال های منتهی به تالاب آلاگل

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۴۸۸

لایروبی ۷۵ درصدی کانال های منتهی به تالاب آلاگل

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا کنعانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایروبی کانال های منتهی به تالاب بین المللی آلاگل در راستای صیانت و رعایت حق آبه تالاب در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح تمام کانال هایی که در مسیر گنبد به تالاب قرار دارند با استفاده از تجهیزات لجستیکی مناسب لایروبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت از محیط زیست گلستان بیان کرد: لایروبی کانال های آلاگل با پیشرفت ۷۵ درصدی در حال انجام بوده و به زودی شاهد آغاز پروژه لایروبی کانال های تالاب آجی گل هم خواهیم بود.

کنهانی اضافه کرد: پیمانکار تالاب آجی گل هم مشخص شده و عملیات اجرایی در هفته های آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 5093370

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا کنعانی اداره کل محیط زیست گلستان تالاب لایروبی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی کرمانشاه شیوع کرونا گرگان عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی بارش برف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : این تعداد حلقه چاه غیرمجاز که تنها ۱۲۰ حلقه از آنها در طول ۲ روز مسدود شد با همکاری گروه‌های گشت و بازرسی و پس از اخذ دستور قضایی در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد چاه غیرمجاز مسدود شده، ۱۳۵ حلقه در مجاورت چاه‌های آب شرب شهر کرمانشاه واقع شده بودند افزود: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز از برداشت بی رویه حدود ۱۵ میلیون متر مکعب آب‌های زیرزمینی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در سال گذشته به منظور جلوگیری از برداشت بیش از اندازه آب‌های زیرزمینی، تعداد ۶۰۰ دستگاه کنتور هوشمند نیز برروی چاه‌های مجاز استان نصب شد که با نصب آن از برداشت بی رویه سالانه ۷.۵ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد.

فرهادی با بیان اینکه امسال انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان به ویژه در شهرستان صحنه با جدیت ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی شده است حدود ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز امسال در استان شناسایی و مسدود شود که از این تعداد ۲۰۰ حلقه چاه در شهرستان صحنه خواهد بود.

وی در زمینه لایروبی رودخانه‌های استان برای جلوگیری از بروز سیلاب‌های احتمالی در استان نیز اضافه کرد: در سال گذشته به حجم یک میلیون متر مکعب از مسیر رودخانه‌های استان به ویژه در ۳۰ نقطه حادثه خیز کار لایروبی انجام گرفت.

فرهادی با بیان اینکه در همین راستا برای لایروبی رودخانه اروند در قصرشیرین پیمانکار انتخاب و کار لایروبی آن نیز امسال به پایان خواهد رسید گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان برنامه منظمی را برای لایروبی رودخانه‌های سطح استان تدوین کرده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه