Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:20:37 GMT

رکوردشکنی کرونا در آمریکا؛ 235 هزار ابتلا در 24 ساعت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۷۳۷

رکوردشکنی کرونا در آمریکا؛ 235 هزار ابتلا در 24 ساعت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم سه هزار و 449 مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به 295  هزار و 450 افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۲۳۵ هزار و ۸۴۴ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۵ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۷۸۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار قربانیان کرونا در آمریکا افزایش چشمگیری داشته است و شمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور نیز مجدداً رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۱۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۸ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۳۰۲ هزار و ۷۵۰ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۲۴ میلیون ۹۶۵ هزار و ۷۴۶ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۴۰۲ هزار و ۸۵۸ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد ایالت کالیفرنیا که در هفته‌های اخیر از نظر تعداد مبتلایان به کرونا بعد از رده دوم قرار گرفته بود، بار دیگر با یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۱۵ مورد ابتلا و ۲۰ هزار و ۷۸۷ مورد فوتی به کانون بیماری کرونا در آمریکا تبدیل شده است و ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۰۹ مورد ابتلا و ۲۴ هزار و ۱۴۳ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۷۵۳ هزار و ۸۳۷ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۵ هزار و ۳۵۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۷۱ میلیون و ۸۱ هزار و ۵۷۴ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۷۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۵ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۹۲۲ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۹ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۲۶ مورد ابتلا و ۱۴۲ هزار و ۶۶۲ مورد فوتی و برزیل با ۶ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۳۱۳ مورد ابتلا و ۱۸۰ هزار و ۴۵۳ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعداد مبتلایان مبتلایان به کرونا کرونا در آمریکا بیشترین تعداد مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب