Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به درگیری لفظی میان احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال و فرشید اسماعیلی، مدیران فعلی باشگاه استقلال مدعی هستند که مسئولان سابق باشگاه قول پرداخت رقمی را به فرشید اسماعیلی در ابتدای فصل داده‌اند که اکنون پرداخت این پول باعث دردسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ قراردادی که قبل از آغاز فصل با فرشید اسماعیلی منعقد شده، ۵ میلیارد و دویست میلیون تومان است و چکی هم از سوی نامداری به این بازیکن به رقم ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت شده است.

اکنون باشگاه استقلال اعلام کرده رقم ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت طلب پارسال و بخشی از قرارداد این بازیکن است؛ یعنی اسماعیلی پیش قرارداد فصل پیش روی خود را دریافت کرده است. در صورتی که اسماعیلی اعلام کرده است با من این طور صحبت شده که جدا از رقم قرارداد، ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان هم خارج از رقم قرارداد به من پرداخت شود.

اما مدیران فعلی مدعی هستند باشگاه استقلال نمی تواند خارج از قرارداد، مبلغی را پرداخت کند و باید دید اگر قولی به این بازیکن داده شده، منبع آن کجا بوده است. مدیر سابق باشگاه که به این بازیکن چنین قولی داده است، اکنون پاسخگو نیست تا مشخص شود ادعای کدام یک درست است.

سعادتمند پول و چک‌های دریافتی نامداری که به استقلال کمک می‌کرده را در لیست درج کرده و چک اسماعیلی هم جزء مبالغی است که به باشگاه داده شده و از رقم قرارداد او محسوب می‌شود و این رقم بابت هدیه به این بازیکن پرداخت نشده است.

ظاهرا جواب این معما نزد نوروزی مدیر سابق اقتصادی استقلال، سعادتمند و اسماعیلی حواهد بود تا روشن شود که ماجرا از چه قرار بوده است.

اسماعیلی ادعا دارد نوروزی و سعادتمند قول داده‌اند این رقم پرداخت شود، اما مدیران فعلی مدعی هستند رقم پرداخت شده خارج از قرارداد است و این موضوع ربطی به نامداری ندارد و این که می‌گویند هدیه داده است، درست نیست.

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه استقلال به درگیری مددی و اسماعیلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران