Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه، مرز پرویزخان را به عنوان شاهراه اقتصادی کشور معرفی کرد و اظهار داشت: بیشترین حجم صادرات را از این مرز داریم.

وی ادامه داد: قبلا این مرز چون بازارچه بوده با تبدیل به مرز رسمی زیرساخت‌های بازارچه‌ای آن دیگر جوابگو نبود، بنابراین مسئولان استانی برای ساماندهی زیرساخت‌های آن پیگیری‌های ویژه‌ای در راستای توسعه آن داشتند، تا اینکه از سوی گمرک ایران اعتباری برای «طرح جامع گمرک پرویزخان»در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین اعتبار در نظر گرفته پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان از سوی گمرک ایران را ۷۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه تا الان ۵۰ درصد از این اعتبار تخصیص پیدا کرده و پیشرفت قابل توجهی هم داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا می‌شود، گفت: کارهای لازم اجرایی در این مرز در این طرح دیده شده که شامل زیرساخت‌های مانند فیبر نوری، آب و فاضلاب، راه‌های دسترسی، سکوهای بارانداز و دیگر خدمات لازم در مرز است.

تاتار گفت: تمام سعی ما این است که تا پایان سال کارهای اجرایی در محدده‌ای از آن به بهره‌برداری برسانیم که بعد از انتقال صادرات به آن محل بقیه را در فازهای بعدی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه مرز هم صادراتی هم مسافری است در خصوص کرونا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نقطه صفر مرزی یک تیم با تمام امکانات و کیت‌های تشخیص سریع برای گرفتن تست از مسافران مجهز شده که در صورت تشخیص مثبت از ورود مسافر به کشور ممانعت به عمل می‌آید.

گفتنی است، ساماندهی طرح جامع گمرک پرویزخان اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شد و فاز اول آن ۲۵ هکتار و فاز دوم آن ۱۵ هکتار است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز توسعه کرمانشاه رسانه فرماندار قصرشیرین مرادعلی تاتار طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها