Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۱ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۷۸ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان صادق پورسینا با اعلام این خبر،  گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۲ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۲ مورد آتش سوزی شامل انفجار منزل در بعثت و حریق درختان در بلوار جوان بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در امید اکباتان و ۲ مورد امداد و نجات در حادثه نشت گاز در بلوار نظربیگ و کمال آباد با همت آتش نشانان به انجام رسید، عنوان کرد:در این عملیات‌ها یک نفر هم با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

پورسینا افزود: شهروندان ۳۴۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۵ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۷۸ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مزاحمت تلفنی رئیس سازمان آتش نشانی همدان عملیات آتش نشانی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس