Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی با بیان اینکه ۴۵۰ اثر در چهار حوزه به دبیرخانه جشنواره «حبیب» ارسال شد گفت: رقابت در دو بخش «مواسات و همدلی» و «کرونا» با توجه به تعدد آثار بسیار نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسام رمضانی» امروز(شنبه، ۲۲ آذر) در جمع خبرنگاران به جشنواره استانی حبیب اشاره کرد و گفت: ۱۴۹ تشکل مذهبی و مجموعه فرهنگی در جشنواره استانی حبیبی با محوریت تقدیر و تجلیل از فعالیت تشکل‌های مذهبی و گروه‌های جهادی  شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۴۵۰ اثر در چهار حوزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد افزود: بیشترین آثار ارسالی مرتبط با طرح مواسات و همدلی و اقدامات این تشکل‌ها در راستای مقابله با کروناویروس و تامین سلامتی مردم بوده است.

 

وی با اشاره به استقبال خوب هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استانی و کشوری از این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره موجب می‌شود تا جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی آشنا شوند، همانگونه که در بحران کرونا ویروس تشکل‌های مذهبی با شناسایی مناطق محروم و آسیب دیده نقش ارزنده‌ای ایفا کردهند.

 

رمضانی با بیان اینکه در هر بخش حدود ۳۰ اثر به مرحله بعد راه یافته است اذعان کرد: رقابت در دو بخش کرونا و مواسات با توجه به تعدد آثار بسیار نزدیک است.

 

وی از اعلام آثار برتر این جشنواره به زودی خبرداد و بیان کرد: حفظ ارتباط با هیئت‌ها، افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های هیئت‌های گیلان، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای، ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌های مذهبی از جمله  اهداف جشنواره حبیب شمرده می‌شود.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: به‌زودی بخش نگاه مردمی جشنواره استانی حبیب جهت معرفی آثار برتر این بخش از نگاه مردم در صفحه اینستاگرام اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی instagram.com/nehzat_eslami_gil راه‌اندازی می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشکل های مذهبی گیلان جشنواره حبیب مواسات و همدلی جشنواره استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت