Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@11:03:48 GMT

تغییر نرخ مصوب شیرخام

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۹۹۸

تغییر نرخ مصوب شیرخام

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ همین‌طور براساس هر ۱/ ۰درصد چربی ۶۰ تومان قیمت شیرخام افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. در جدول ذیل قیمت انواع محصولات لبنی با شیر ۴ هزار و ۵۰۰ تومانی را مشاهده می‌کنید. البته تولیدکنندگان خواستار آزادسازی قیمت شیر هستند که در این صورت انتظار می‌رود هم نرخ کاهش پیدا کند و هم شیر به کالاهای صادراتی بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین هر شانه تخم مرغ چند؟ قیمت گوشت قرمز منجمد اعلام شد شروع زندگی، چند؟ آغاز ترخیص کامیون‌های وارداتی دست دوم زخم کووید بر چهره تجارت جهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لبنیات شیرخام لبنیات پاستوریزه لبنیات پرچرب قیمت شیرخشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳