Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در چند ماه گذشته بحث اجرای طرح آمایش دانشگاه‌های کشور در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن نیز موافق و مخالف‌هایی را به همراه داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، طی چند ماه گذشته بحث اجرای طرح آمایش دانشگاههای کشور در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن نیز موافق و مخالفهایی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این زمینه اظهار داشت: اجرای طرح آمایش در شرایط کنونی کشور به مصلحت نیست و باید جلوی اجرای این طرح گرفته شود.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و تاثیرگذاری مجتمع آموزش عالی گناباد که این روزها با توجه به اجرای طرح آمایش بحث ادغام آن وجود دارد بیان کرد: در مرحله اول برای ساخت این مجتمع در شهرستان گناباد هزینه‌های زیادی صورت گرفته و در صورت اجرای این طرح این هزینه که از بیت المال بوده هدر خواهد رفت.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: برای راه اندازی این دانشگاه در گناباد خیرین زیادی هزینه کرده‌اند و کمک‌های زیادی مردم داشته‌اند تا دانشگاه به اینجا برسد و اگر این مجتمع محدود شود نیکوکاران و خیرین از کار خود پشیمان خواهند شد و پاسخ گوی آنها کسی نخواهد بود.

صادقی‌نسب یکی از مباحث مطرح شده در این زمینه را عدالت آموزشی دانست و افزود: در انقلاب اسلامی باید مراکز آموزش عالی گسترش پیدا کنند تا استعدادها با کمترین هزینه ارتقاء علمی پیدا کنند و اگر مراکز علمی متقر در مراکز استانها و پایتخت باشد هم برای خانوادهها هزینه بالایی خواهد داشت درس خواندن در آنها و از سویی آسیبهای اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

کلاف سردرگم محور گناباد به دوغارون/کامیون و تریلی در محور ویژه ماشین‌های سبک جولان می‌دهند13 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گناباد خراسان رضوی پرداخت شدمقدمات راه‌اندازی بیمارستان دوم گناباد مهیا شد/خریداری 10 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی

وی ادامه داد: برای راه اندازی این مجتمع در گناباد چندین نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه و سایر اقشار تلاش کردهاند و ساعتها وقت صرف شده تا به اینجا برسد و اگر این ادغام صورت گیرد یعنی هدر رفت همه این تلاشها که کار درستی نخواهد بود.

امام جمعه گناباد در پایان خاطرنشان کرد: از همه این دلایل مهمتر تنش اجتماعی است که این تجمیع در شرایط حال کشور ایجاد خواهد کرد که آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت.

حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در زمینه اجرای این طرح در گفتوگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اجرای طرح آمایش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و مجری آن نیز وزارت علوم است.

وی افزود: مسئولان شهرستان گناباد به دور از نگاه به شهرستانهای دیگر فقط به دنبال خواستههای خودشان در اجرای این طرح خواهند بود زیرا فقط در یک مورد در این مجتمع 30 هزار متربع ساخت و ساز از سال 94 تاکنون صورت گرفته است.

گزارش از یاسر سالاری گناباد

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح آمایش اجرای این طرح امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری افزود: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسئولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پروازها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

تاکسی‌های پرنده تا یک سال دیگر در دبی مسافر می‌گیرند

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسئولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 848609 برچسب‌ها دبی گناباد هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مشهد

دیگر خبرها

  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد