Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:48:01 GMT

دومین مسابقه چالش رشد بلور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۲۳۲۰

دومین مسابقه چالش رشد بلور برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی زمین شناسی دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی زمین شناسی ایران و قطب و مرکز گوهرشناسی دانشگاه شهید بهشتی دومین مسابقه چالش رشد بلور را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه در دو سطح دانش‌آموزی و دانشجویی و سایر علاقه‌مندان (به صورت انفرادی یا گروهی) برگزار می‌شود که به بلورهای برگزیده از نظر شفافیت و اندازه جوایزی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه علاقه‌مندان در رده های سنی مختلف و بدون در نظر گرفتن میزان تحصیلات می توانند رشد هر نوع بلور مانند نبات، کات کبود، زاج، هالیت و ... را انجام دهند.

مهلت ثبت‌نام در این مسابقه تا ۲۰ دی ماه و مهلت ارسال آثار ۱۵ بهمن الی یکم اسفند ۱۳۹۹ است و نتایج مسابقه و اسامی نفرات برتر ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام، آموزش ساخت بلور و کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://www.sbugeology.ir/crystal-growing-challenge مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان