Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی فر معتقد است حضور تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار طی سه سال گذشته یک دستاورد بزرگ ملی است

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که روز گذشته به محل استقرار تمرین پرسپولیسی ها رفته بود، در خصوص شرایط این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از برنا، مسعود سلطانی ‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهدی علی ‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ‌ای و جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

سلطانی ‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس گفت:

تشکر می‌ کنم از تیم مدیریتی، هیات مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در مسابقه فینال آسیا حضور پیدا کند. شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما بر این است‌ که با عزم و اراده می ‌توان این بازی مهم را با پیروزی پشت‌ سر گذاشت.

او با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد:

ما با تحریم ‌ها و کمبودهای زیادی مواجه هستیم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم شود و نیازها برطرف شود ولی حریفان ما و تیم ‌های مقابل آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و پرسنل تیم پرسپولیس گفت:

تا همین‌ مرحله هم که در فینال حاضر شدید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی ‌فر افزود:

امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده ‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد حتما می ‌توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسائل حاشیه ‌ای همیشه در این شرایط سخت باشگاه را تهدید می‌ کند و مهم‌ ترین کاری که باید انجام شود این است که باشگاه را از مسائل حاشیه‌ ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت:

حریف در بازی فینال چه کره‌ ای باشد و چه ژاپنی، برای تیمی که می‌خواهد در این بازی حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.

دکتر سلطانی ‌فر در ادامه گفت:

در هفته‌ای که گذشت خدمت جناب آقای رییس ‌جمهور رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی ‌ها ارائه دادم و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی که تیم پرسپولیس انجام داده است را به اطلاع ایشان رساندم. رییس‌جمهور گفتند که من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود.

سلطانی فر افزود:

رییس‌ جمهور هدیه‌ ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می‌ شود. الان که چشم یک ملت و دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود 27 سال است که قهرمان آسیا نشدیم در حالی که در این مدت سه بار به فینال رسیدیم ولی دستمان از جام کوتاه ماند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس مسعود سلطانی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است