Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان از ساماندهی 267 نخبه جوان فرهنگی، علمی و اجتماعی این استان در گروه‌های مطالبه گری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بزودی تعداد گروه‌های جهاد امر به معروف گیلان به بیش از 45 گروه فعال می‌رسد، اظهار کرد: 267 نفر از جوانان نخبه از سنین 22 تا 35 سال در گروه‌های جهادی امر به معروف استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکرد جوان‌گریی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: جوانان مومن، انقلابی و متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف مطالبه‌گری از جمله فرهنگ و هنر، عمران، محیط زیست، حقوقی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با درخواست و دریافت مجوز گروه جهادی از ستاد امر به معروف فعال شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان هدف از مطالبه‌گری را ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و تسریع در پیشرفت و تعالی این استان دانست و گفت: گروه‌های جهادی یک سرمایه اجتماعی عظیم و ارزشمند برای استان گیلان به شمار می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز با دعوت از جوانان متخصص برای تشکیل گروه‌های جهادی امر به معروف گفت: از مشارکت جوانان گیلانی در راستای پیشرفت و تعالی گیلان استقبال می‌کنیم، چرا که معتقدیم نیروی جوانی توان رفع بسیاری از مشکلات گیلان را دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان ستاد امر به معروف استان گیلان مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین