Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۷:۲۱ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، شهرک صنعتی لپه زنک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سه ایستگاه به همراه خودرو‌های پشتیبانی شامل خودروی حامل تجهیزات تنفسی، بالابر و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل آتش سوزی یک سوله مسقف به وسعت حدود ۱۶۰ متر بود که به عنوان کارگاه تراشکاری از آن استفاده می‌شد و در بخش انتهایی آن، با سازه‌های فلزی و ورق پروفیل اتاقی را درست کرده بودند که محل استراحت نگهبان آنجا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: به خاطر وجود سیلندر‌های گاز اکسیژن و گاز مایع و همچنین شیلنگ‌های هیدرولیک و فشار قوی که قابل اشتعال هستند آتش سوزی اتفاق افتاده و این سوله کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که نگهبان در بین حجم زیادی از آتش گرفتار شده است و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، خودشان را به محل رساندند و به خاطر شدت زیاد حرارت بخشی از سازه فلزی تخریب شده بود و موفق شدند فرد را از زیر آهن‌ها خارج کنند و پس از آن با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که به خاطر سوختگی زیاد جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این فرد ۳۲ ساله با تابعیت کشور افغانستان بود، افزود: آتش خاموش و از سرایت بیشتر آن جلوگیری شد و در حال حاضر نیرو‌ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آتش سوزی در کارگاه شارژ گاز مایع در خیابان کارگر جنوبی مهار شد آتش سوزی سوله‌ای در شهرک صنعتی چهاردانگه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید