Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را بیانگر حُسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند دانست و تبریک گفت. خبرگزاری میزان  - سرلشکر پاسدار محمد باقری با صدوب پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را بیانگر حُسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند دانست و تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام به این شرح است:   برادر گرانقدر جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ رضا نوری (دامت افاضاته)

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت «نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ی شهر بجنورد» که بیانگر حُسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند است را تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی ایمان، اخلاص و روحیه مردمی و رویکرد انقلابی و جهادی آن برادر عزیز و نیز روح تفاهم و همدلی و اراده راسخ نزد آحاد مردم و مسئولین استانی، پشتوانه‌ای گران سنگ برای نقش آفرینی‌های حساس پیش رو در استان شهید پرور خراسان شمالی _که در دوران انقلاب و حوادث و رخداد‌های تعیین کننده پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس درپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت عظیم الشان ایران سربلند بوده است _ بشمار می‌رود، که بی شک سنگر نماز جمعه خط مقدم و مشعل راهنمای آن خواهد بود.
موفقیت و سربلندی آن روحانی وارسته و مخلص در این منصب خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم. بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد را منصوب کردند   انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر محمد باقری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر محمد باقری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی آن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری