Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال گفت: تندرستی ورزشکاران را در الویت قرار دادیم و در این دوره از رقابت‌ها در شیراز هیچکدام از بازیکنان یا دست اندرکاران تست کرونای آنها مثبت نشده است.

خبرگزاری میزان - علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر در سالن پوریای ولی شیراز گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که بیماری کرونا بوجود آورد و تمام ورزش‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد، توانستیم برنامه‌ریزی‌های خود را براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی با موفقیت به پیش بریم و الحمدالله در این دوره از رقابت‌ها در شیراز هیچکدام از بازیکنان یا دست اندرکاران تست کرونای آنها مثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجایی که مسابقات جوانان آسیا قرار است در شیراز برگزار شود تصمیم گرفتیم با اعطای میزبانی لیگ برتر به استان فارس از این فرصت بعنوان یک آزمون، هم برای سخت افزارها و هم عوامل اجرایی این مسابقات استفاده کنیم. پس از بررسی‌های بعمل آمده، شیراز به عنوان گزینه نهایی میزبانی بازی‌های آسیایی پذیرفته شد؛ از این روی برای سنجش آمادگی این شهر، بازی‌های لیگ برتر را با همکاری اداره ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در این شهر برگزار کردیم.

رییس فدراسیون هندبال گفت: با بررسی‌های انجام شده تا کنون، کمبودها و نواقص را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده‌ایم و تا کنون دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است سالن‌های خود را استانداردسازی و آماده برگزاری مسابقات کند و قول داده‌اند تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی مشکلی نداشته باشیم.

پاکدل در پایان اظهار داشت: بر طبق خواسته دوستداران هندبال در کشور و حمایت و همکاری مسئولین شبکه ورزش امسال توانستیم پخش مستقیم بازی‌های لیگ برتر را از صدا و سیما و شبکه ورزش داشته باشیم و امید داریم تا این حرکت به یک رویه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان مسابقات سه روز اول دور برگشت لیگ برتر هندبال

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا پاکدل هندبال فدراسیون هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل هندبال فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد

 با تصمیم کمیته فنی مچ‌اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از اینکه کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی درباره تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رأی‌گیری برای اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به‌صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رأی اکثریت اعضای کمیته فنی، مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضای کمیته فنی تأکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند. مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ‌اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان راد (مستریونیورس ایران) در خرداد ماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور (عکس)

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت