Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:00:58 GMT

عرضه مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۲۸۰۰

عرضه مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: عرضه مرغ و تخم‌مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار فارس، از امروز در این استان آغاز شده است.

ظفرافشون شنبه ۲۲ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اشاره و اضافه کرد: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان قیمت عرضه‌ی مرغ و تخم‌مرغ برای مصرف کنندگان در فارس مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشون خاطرنشان کرد که براساس تصمیمات این کارگروه، قیمت هر کیلوگرم مرغ گَرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، برای مصرف کنندگان، تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها از تاریخ ۲۱ آذر و واحدهای صنفی از تاریخ ۲۲ آذر ماه موظف به رعایت قیمت‌های مصوب شده‌اند.

او با اشاره به اینکه تحریم ظالمانه بر کشور حاکم است و مردم تحت شدیدترین فشارها قرار دارند، عنوان کرد: قشر ضعیف و متوسط که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند به دنبال مرغ و تخم مرغ هستند از این رو از تولیدکنندگان، کشتارگاه‌ها و عرضه کنندگان تقاضا دارم در این شرایط سخت با حکومت و مردم آسیب پذیر همراهی لازم را داشته باشند.

افشون به میوه تنظیم بازار شب عید نیز اشاره و اضافه کرد: سیب و پرتقال ویژه توزیع در ایام نوروز، با قیمت تنظیم بازار خریداری و ذخیره سازی می‌شود.

عملکرد جزیره‌ای عامل تلاطم بازار مرغ و تخم‌مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این جلسه گفت: بازار مرغ و تخم مرغ متلاطم و یکی از مهمترین عوامل آن جزیره‌ای عمل کردن است از این رو باید تابع تصمیمات کلان کشوری باشیم.

حسین پژمان افزود: جهاد کشاورزی فارس بر اساس وظیفه ذاتی از تولیدکنندگان حمایت می‌کند، اما مصرف کننده نیز افراد جامعه هستند و اگر تولیدکنندگان مرغ را با سود کمتر عرضه کنند، جمعیت بیشتری قادر به خرید خواهند بود و این موضوع در نهایت به نفع همگی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه عرضه نهاده به شکل سیستمی با هدف ایجاد شفافیت و رعایت عدالت انجام می‌شود، بیان کرد: درصدد رفع اشکالات در این زمینه هستیم.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش قیمت و کاهش عرضه نهاده، قیمت مرغ و تخم‌مرغ در نقاط مختلف کشور، با افزایش قابل توجهی مواجه بود به طوریکه در استان فارس و شهر شیراز، قیمت هر شانه تخم‌مرغ به نزدیک ۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم مرغ به بیش از ۳۵ هزار تومان نیز رسید.

گزارش ایسنا از بازار عرضه این کالاها در شیراز، حاکی از آنست که هفته گذشته، ثبات قیمت بر بازار عرضه مرغ و تخم مرغ حاکم شد و عرضه کنندگان مرغ را به قیمت هر کیلوگرم ۲۷ تا ۳۰ هزار تومان، به مصرف کنندگان عرضه کردند.

این گزارش در عین حال حاکی از کاهش قابل توجه اقبال مصرف کنندگان به این بازار و افت محسوس حجم فروش مرغ و تخم مرغ در شیراز، بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس مرغ و تخم مرغ مصرف کنندگان مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳