Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی، دبیر فدراسیون دو و میدانی  در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی صربستان فرزانه فصیحی اظهار کرد: فصیحی حامی مالی خصوصی دارد و با هدف حضور در مسابقات جهانی دو و میدانی و با حمایت باشگاه سپاهان، قرار است عازم اردوی صربستان شود.

او ادامه داد: فرزانه فصیحی، اولین بانوی ورزشکار است که امسال ورودی مسابقات جهانی دو و میدانی را کسب کرده است و به این مسابقات اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هدف بعدی فصیحی و فدراسیون دو و میدانی است که او با این ۲ هدف، در صربستان تمرین خواهد کرد.

رضایی بیان کرد: فصیحی مدتی را که در ایران بود از راه دور با مربی خارجی خود در ارتباط بوده و تمرینات را ادامه داده است. به هر حال شرایط خوبی برای فصیحی در اردوی صربستان فراهم شده است و او با هزینه‌های صورت گرفته از سوی حامی مالی اش راهی این کشور می‌شود.

پیرجهان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد 

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت اردوی مهدی پیرجهان گفت: با توجه به شرایط ایده آلی که مهدی پیرجهان در ۲ سال اخیر داشته است و شانسی که برای کسب سهمیه المپیک دارد به درخواست مربی و تایید اعضای کمیته سرعت‌ها و موانع، روز یکشنبه هفته گذشته به همراه دادروان و میلاد ناصر جهانی اردوی ۴۵ روزه‌ای را در جزیره کیش آغاز کرده‌اند. فدراسیون دو و میدانی بهترین شرایط را برای پیرجهان در جزیره کیش فراهم کرده است که ان شاءالله یک اردوی خوب و منظم در این شهر داشته باشد. با توجه به این که پیرجهان رنکینگ خوبی دارد، یکی از امید‌های ما برای کسب ورودی المپیک است.

اردوی تفتیان در تهران پیگیری می شود 

او درباره وضعیت حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان بیان کرد: تفتیان از راه دور با مربی خود کار می‌کند. او یک مربی بدنساز و ماساژور دارد و شرایط تمرینی وی مهیا است و به اردویش در تهران ادامه می‌دهد. همه هماهنگی‌ها با کمیته سرعت‌ها و موانع  صورت گرفته است. جلسه‌ای اختصاصی با تفتیان داشتیم و او برنامه‌های خود را ارائه کرد. در حال حاضر قرار است این ورزشکار تمرینات خود را در تهران ادامه بدهد تا به شرایط خوبی برسد. تفتیان ورودی داخل سالن جهانی را کسب کرده است و در دوره قبلی این مسابقات توانست مقام پنجم را به دست آورد.

اخذ تصمیمات تخصصی هدف اصلی از تشکیل کمیته های دو و میدانی است 

رضایی درباره اعضای کمیته‌های دو و میدانی گفت: طبق برنامه، کمیته پیاده روی دو و میدانی روز سه شنبه  هفته گذشته تشکیل شد و بهترین نفراتی که در پیاده روی کشورمان فعالیت دارند در این کمیته حضور دارند. هدف اصلی ما این است که تصمیمات تخصصی و فنی در کمیته‌های دو و میدانی گرفته شود و افرادی در کمیته‌ها هستند که از لحاظ فنی، تجربی و تخصصی سطح خوبی دارند. کمیته‌های دو و میدانی بعد از چندین سال احیا می‌شوند و نتایج و دستاورد خوبی برای این رشته ورزشی خواهند داشت.

او افزود: کمیته‌های دوی سرعت، موانع، پرش ها، پرتاب ها، دو‌های نیمه استقامت و استقامت، کمیته‌های استعدادیابی و رده‌های پایه تشکیل شدند. همچنین نفرات شورای راهبردی مشخص شدند و کمیته بازاریابی و اقتصادی هم در حال شکل گیری است. علاوه بر این، کمیته بانوان دو و میدانی برای اولین بار از بین بهترین نفرات در بخش بانوان روز دوشنبه هفته گذشته  تشکیل شد. هدف ما از تشکیل کمیته ها، بررسی تخصصی مواد مختلف دو و میدانی  است که از بهترین نفرات در بحث فنی، علمی و عملی استفاده می‌شود و تمام برنامه ریزی‌ها در کمیته‌ها و با تایید فدراسیون دو و میدانی انجام می‌شود و اجرایی می‌کنیم.

او درباره زمان بازگشت احسان حدادی به کشورمان اظهار کرد: حدادی بعد از گذراندن دوران نقاهت خود در آلمان به کشورمان برمی گردد. 

رضایی گفت: کمیته‌های آموزش و مسابقات مدتی است که تشکیل شده‌اند و کار خود را شروع کردند. ان شاءالله کمیته‌های ماراتن و دو‌های خیابانی هم تشکیل می‌شوند و اعضای کمیته‌ها به صورت تخصصی به رشته‌های دو و میدانی ورود پیدا می‌کنند.  

بیشتر بخوانید

فصیحی: هفته آینده برای انجام تمرینات عازم صربستان خواهم شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی احسان حدادی کمیته های دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!